فرمانده سپاه عاشورا پاسخ داد؛

چرا نمايشگاه دفاع مقدس در موزه پايداري داير نشد!

فرمانده سپاه عاشورا در حاشيه افتتاح نمايشگاه دفاع مقدس در پاسخ به خبرنگار ما كه چرا اين نمايشگاه، امسال در نمايشگاه بين المللي تبريز برگزار مي شود، گفت: هنر ما اين است كه فرهنگ جبهه و شهادت را بتوانيم در همه جا بگسترانيم.
کد خبر: ۸۵۷۲۲۵۸
|
۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۰۶:۵۹

غلام عسكر كريميان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاري بسيج در آذربايجان شرقي با اذعان به اينكه جولان برخي ضد ارزش ها در بخشي از شهر، به علت حضور نداشتن مسئولان فرهنگي است، افزود: فرهنگ جهاد و شهادت تنها با خاك صادر نمي شود كه در مكاني چندين خاكريز ايجاد كنيم بلكه جبهه امروز ما به فرموده رهبر فرزانه انقلاب، جبهه جنگ نرم است.

وي تصريح كرد: نبايد نگاه محدودي داشته و كارهاي قالبي و كليشه اي انجام دهيم چراكه كارهاي تكراري، افراد تكراري به دنبال خود خواهد داشت.

فرمانده سپاه عاشورا ادامه داد: با برپايي نمايشگاه دفاع مقدس در نمايشگاه بين المللي تبريز تلاش داريم مخاطباني از اقشار مختلف مردم داشته باشيم تا ببينند انقلاب با فرهنگ جهاد و شهادت آغاز شده و اكنون در جبهه فرهنگي، سازندگي و اقتصاد مقاومتي، باز نياز به روحيه جهادي و عمل انقلابي داريم.


نمايشگاه دفاع مقدس به همت سپاه عاشورا در سالن اميركبير نمايشگاه بين المللي تبريز از 31شهریور تا ششم مهر، آماده بازديد علاقه مندان است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار