خبرهای داغ:
امام جمعه ملکان:

دهه فجر فرصتی برای تبیین برکات انقلاب است

خبرگزاری بسیج: امام جمعه ملکان در خطبه های نمازجمعه این شهرستان دهه مبارک فجر را فرصتی ارزشمند خواند و گفت: باید دستاورد ها و برکات نظام جمهوری اسلامی در این روزها، خلاقانه و هنرمندانه برای مردم تبیین و تشریح شود
کد خبر: ۸۶۲۷۹۸۵
|
۰۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حافظ زمانی دهه فجر را فرصتی برای تجدید میثاق مردم با انقلاب و آرمان های بلند امام راحل(ره) دانست و افزود: این دهه باید در اولویت کاری دست اندرکاران و خدمتگزاران به مردم و انقلاب قرار گیرد.

وی در بخش دیگر سخنان خود با تاکید بر ضرورت حضور گسترده مردم در پای صندوق های رای، اظهار داشت: مردم با شرکت باشکوه در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری وحدت و همدلی خود را به دشمنان نشان می دهند.
حجت الاسلام زمانی حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای را موجب تحکیم پایه های نظام جمهوری اسلامی و یاس و ناامیدی دشمنان عنوان کرد.

وی با اشاره به برگزاری کنگره بزرگ نماز و تاکید رهبر فرزانه انقلاب برگسترش نماز در بین جوانان و نوجوانان خواستار ترویج اقامه نماز در بین نسل نوجوانان و جوانان از مدارس شد.

خطیب جمعه ملکان تاکید کرد: با تشریح و تبیین فلسفه نماز برای دانش آموزان می توان عشق و علاقه آن ها به این فریضه دینی و مسائل مذهبی افزایش داد..
وی در در ادامه با اشاره به سفر رئیس جمهور به دوکشور ایتالیا و فرانسه آن را نشانه نیاز دولت های غربی به ایران دانست و گفت: کشور ایران با سابقه چندین هزار ساله و تمدنی بزرگ همواره در طول تاریخ منشا اثر بوده و برای دنیا اهمیت ویژه ای دارد.
حجت الاسلام زمانی با بیان اینکه ما همیشه خواهان رابطه با کشورهای دنیا بجز رژیم غاصب صهیونیستی هستیم، افزود: سفر دکتر روحانی نشان داد تصویری که غرب از ایران نشان داده نادرست است .

ارسال نظرات
آخرین اخبار