خبرهای داغ:
امام جمعه چاراویماق:

طلاق نتیجه بی توجهی به آموزه های دینی است

خبرگزاري بسيج: امام جمعه چاراویماق در مجمع بسیج اين شهرستان که با موضوع طلاق برگزار می شد، طلاق را نتیجه بی توجهی به آموزه های دینی و غرق شدن در فرهنگ بیگانه دانست.
کد خبر: ۸۶۴۹۱۸۳
|
۲۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج در آذربايجان شرقي،حجت الاسلام جلیل زرنقی گفت: هویت ناقص خانواده در غرب ثمره ارضا غریزه جنسی افراد در بیرون از شکل خانواده است و این در حالی است که برخی از مسئولان ما بدون توجه به پیامد این فرهنگ کورکورانه، با ژست روشنفکرانه به دنبال آن هستند.

در ادامه اين مجمع، با طرح دیدگاه کارگروه های مختلف، موارد زير به تصويب اعضا رسيد؛

1- بسیج مساجد و محلات نسبت به روشنگری در سطح پایگاه های مقاومت در خصوص سبک زندگی اسلامی با موضوع طلاق اقدام كرده و روشنگری لازم را انجام دهد.

2- بسیج جامعه زنان نسبت به برگزاری کارگاههای آموزشی با موضوع افزایش مهارتهای زندگی در بین نوجوانان و جوانان اقدام كنند.

3- بسیج دانش آموزی با همکاری اداره آموزش و پرورش نسبت به اجرای کارگاه های آموزشی و نهضت روشنگری در خصوص سبک زندگی اسلامی و ازدواج و طلاق اقدام كنند.

4- بسیج ادارات با همکاری پایگاه مقاومت بیمارستان امام حسین(ع) و همکاری و هماهنگی شبکه بهداشت و درمان، نسبت به آگاه سازی آحاد جامعه اقدام كنند.

5- پایگاه مقاومت دانشجویی با همکاری دانشگاه پیام نور نسبت به برگزاری کارگاه های افزایش مهارت زندگی اقدام كنند.

6- بسیج مساجد و محلات با هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی، نشست یا کارگروهی با موضوع طلاق با روحانیت تشکیل داده تا از ظرفیت روحانیت و منابر در جهت روشنگری و آگاه سازی سطح جامعه نسبت به موضوع طلاق اقدامات لازم صورت پذیرد.

7- با استفاده از بسیج ورزشکاران و همکاری سازمان ورزش و جوانان نسبت به تشویق افرادی که به ازدواج آسان مبادرت كنند اقدام تا زمینه ازدواج جوانان و تشویق آن ها فراهم شود.

8- از ظرفیت امام جمعه و خطبه های نماز جمعه استفاده شود و کارشناسان مربوطه دعوت و پیش از خطبه های نماز جمعه در این خصوص روشنگری انجام گیرد.


ارسال نظرات
آخرین اخبار