مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کلات در گفتگو با "بسیج":

نامگذاری‌های سال در راستای تقویت بنیه اقتصادی کشور است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کلات گفت: نامگذاری‌های سال توسط رهبر معظم انقلاب در راستای تقویت بنیه اقتصادی کشور است که عمل به آن سبب رشد و شکوفایی اقتصاد کشور می‌شود.
کد خبر: ۸۶۵۴۰۹۸
|
۱۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت الاسلام عبدالهی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، ضمن تبریک به مناسبت آغاز سال متبرک به ولادت حضرت فاطمه زهراء سلام الله علیها در ابتدا و انتهای سال، درمورد وجه تسمیه سال 95 به نام :"اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل " توسط مقام عظمای ولایت، بیان داشت: همانطور که مستحضرید  مقام معظم رهبری از سال 70 تاکنون، هرساله مسیر مدیریت کلان کشور و تکلیف کلی مدیریت داخلی نظام را براساس دستورالعملی کلی، باتدبیر ولایی خود مطرح می‌کنند که به شعار سال معروف است.

وی در ادامه افزود: اگر نگاهی گذرا به نامگذاری این سال‌های اخیر داشته باشیم به طور ملموس مشاهده می کنیم که همه نامگذاری ها در راستای تقویت بنیه اقتصادی کشور است و دلیل این موضوع این است که فقر مالی زمینه ساز فقر فرهنگی و بعضا فقر اعتقادی می شود.

عبدالهی ابراز داشت: در طول این سالها دشمن همواره خواسته همان روش آبا و اجدادی کافری خود را که تحمیل شرایط شعب ابی طالب است را بر امت اسلام خصوصا جریان شیعی تحمیل کند که البته به فضل الهی و مقاومت ملت ایران و در سایه مدیریت ولایی الهیِ مقام معظم رهبری  نتوانسته تمامی اهداف خود را عملی سازد و انشاء الله این حربه نیز به شکست منتهی خواهد شد؛

وی در ادامه دو کلیدواژه "اقدام و عمل"در نامگذاری سال را به این جهت دانست که متاسفانه هنوز برای برخی اصل موضوع مقاومت جا نیفتاده است و رهبری برای افرادی که بطور زبانی بیان می دارند که ما اقتصاد مقاومتی را دنبال می کنیم   تصریح کردند که بجای شعار، اقدام نمایید. به قول معروف "به عمل کار براید به سخن دانی نیست"!

عبدالهی در ادامه لازمه تحقق این شعار را هم دلی و هم زبانی دولت و ملت برشمرد و این که مردم با اصلاح سبک زندگی، پرهیز از اسراف و حمایت از تولیدات داخلی حامی دولت باشند و دولت نیز با مدیریت جهادی در حمایت از کار و تولیدات داخلیسرمایه ایرانی و ملاحظه دقیق تر در واردات و بویژه پرهیز از واردات محصولات دارای مشابه داخلی، به سمت خود کفایی ملی حرکت کند.

وی با اشاره به بیان مقام معظم رهبری، که تجارت سالم و تلاش در راستای اعتلای امت اسلام را جهاد خوانده بودند، بیان داشت: طبق بیان قرآن کربم " فضل الله المجاهدین علی القاعدین اجرا عظیما" و اگر امروزه باب جهاد در میدان نبرد و شهادت برای همگان باز نیست، اما باب جهاد باز است و این فرصتی است که شاید چندین سال آینده این توفیق نباشد. امیدوارم امت اسلامی ایران با نگاه عمیق به بیانات مقام معظم رهبری حداکثر تلاش خود را انجام دهد تا کشور به سلامتی از این پیچ تاریخی عبور کند و به دوران طلایی تمدن اسلام بر پایه حکومت ولایی امام نزدیک و نزدیکتر شویم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار