خبرهای داغ:
سخنگوی سازمان منطقه آزاد ارس:

هنر در ظرف بسیج قابلیت اجرایی دارد

کد خبر: ۸۶۵۷۷۴۴
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۷

خبرگزاری بسیج: سخنگوی سازمان منطقه آزاد ارس در آستانه فرا رسیدن هفته هنر انقلاب اسلامی، با اشاره به نقش تاثیرگذار هنر در جامعه، گفت: مجموعه هنر اگر در داخل ظرفیت بسیج قرار گیرد، قابلیت اجرایی و تخصصی پیدا می کند.

مختار خوش پیمان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، بسیج را تنها تشکلی خواند که در همه رده ها بهترین برنامه ریزی عملیاتی دارد و اظهار کرد: بسیج ساختارهای کاربردی و عملیاتی را به وجود آورده است که می تواند از بطن مردم خیزش کرده و توسط خود آن ها عملیاتی شود.

وی با یادآوری کارهای هنری خود در زمینه نقاشی، سرود، تئاتر و ...، هنرمند بسیجی بودن را افتخار خود عنوان و بیان کرد: بهترین دوران زندگی من زمانی بود که در صحنه تئاتر و هنر می توانستم استعدادهای خود را بروز دهم.

خوش پیمان با اشاره به فرمایش رهبر فرزانه انقلاب که هرکاری در قالب هنر بگنجد ماندگار می شود، اذعان کرد: متاسفانه در جامعه کنونی ما مفهوم و جایگاه هنرمند، به طور شایسته جا نیفتاده است و اگر بخواهیم این کرامت را بالا ببریم باید متولیان فرهنگی نخست بسترهای لازم را فراهم کنند و سپس خود هنرمند، هنر و عملکرد خود را در بستر مناسب ارائه دهد.

وی با اشاره به سالروز شهادت شهیدسید مرتضی آوینی، خاطرنشان کرد: شهید آوینی نه تنها برای هنرمندان بلکه برای همه انسان های هنردوست، میراث دار خوبی بودند.


این مقام مسئول با مثبت ارزیابی کردن عملکرد بسیج هنرمندان استان در سالی که گذشت، اظهار داشت: این ظرفیت در بسیج هنرمندان استان است که با اداره ارشاد و حوزه هنری ارتباط بیشتری داشته باشد و می تواند در کنار ایجاد ارتباط هدفمند و کاربردی با جامعه هنری استان، با هم افزایی و تقویت نقاط مثبت، انسجام مدیریتی نیز در حوزه هنر ایجاد کند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار