خبرهای داغ:
شهید محمود كاوه به روایت راویان:

دشمن ارزش ندارد برایش سرخم كني

کد خبر: ۸۶۶۶۸۲۵
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۵

خبرگزاری بسیج: یکی از راویان کاروان راهیان نور دانش آموزان دختر سپاه ولایت تبریز در یادمان شهدای حاج عمران گفت: شهید كاوه به يكي از رزمندگان كه سر خود را خم كرده بود تا از تير دشمن در امان باشد گفته بود: هميشه يادت باشد دشمن ارزش اين را ندارد كه جلويش سر خم كني.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، چوپانيان افزود: اين شهيد كه يكي از جوانترين فرماندهان در جنگ هشت ساله بود در 19 سالگي فرمانده شد و در 25 سالگي در منطقه حاج عمران به درجه رفيع شهادت نائل آمد.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: حاج عمران نام پادگانی است در 12 کیلومتری مرز ایران و عراق(در کشور عراق) که در جاده مواصلاتی پیرانشهر- رواندوز(عراق) واقع شده است.

چوپانيان خاطرنشان كرد: در ارتفاعات این منطقه عملیات های زیادی اجرا شد که از آن جمله می توان به عملیات های «کربلای 2»، «کربلای 7» و والفجر 2 اشاره کرد، در دامنه ارتفاعات مرزی این منطقه(قمطره)، یادمان زیبای شهدای گمنام حاج عمران قرار گرفته است.
وي در پايان بیان كرد: در اين مناطق رزمندگان رشادت ها و جانفشاني هاي زيادي كردند تا اين امينت را كه ما الان شاهد آن هستيم برايمان بدست آورند علاوه بر شهید محمود کاوه شهيدان والا مقامي چون مصطفی ردانی پور و علیرضا موحد دانش در این منطقه به شهادت رسیده اند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار