خبرهای داغ:
فرمانده سپاه عاشورا:

تغییر شیوه مصرف به سمت تجمل گرایی از اهداف جنگ نرم است

خبرگزاری بسیج: فرمانده سپاه عاشورا در چهارمین همایش مدیریت مصرف برق، با بیان اینکه شدت مصرف انرژی سه برابر استاندار جهانی در کشور، خلاف قانون و شرع است، گفت: اصلاح الگوی مصرف استفاده مشروع از نعمت هاست.
کد خبر: ۸۶۷۲۳۸۳
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، کریمیان افزود: پایه و اساس مدیریت مصرف انرژی مردم هستند و برای دستیابی به آن باید در راستای تغییر سلایق و ذائقه ها تلاش کنیم چراکه عدم کنترل مصرف و تغییر شیوه مصرف و سوق به سمت تجمل گرایی و ... ناشی از عملیات روانی و جنگ نرم دشمن است.

وی به نقش بسیج ادارات در مدیریت مصرف برق اشاره و بیان کرد: شبکه گسترده بسیج که در جای جای ایران حضور فعال و موثری دارد می تواند در راستای رسیدن به اهداف این همایش بزرگ کمک قابل توجهی بکند و ما می توانیم با استفاده از ظرفیت های سپاه به اهداف مقدس مدیریت مصرف انرژی برسیم.

کریمیان تاکید کرد: تاکنون نیز بسیجیان در ادارات نقش مثبتی را ایفا کرده اند و توانسته اند گام های شایسته ای در این راه بردارند و انتظار می رود از این پس نیز به وظیفه خود در راستای مدیریت مصرف انرژی عمل کنند.

در این همایش تفاهم نامه همکاری بین شرکت توزیع نیروی برق تبریز و سپاه عاشورا در جهت بهینه سازی اصلاح الگوی مصرف و کاهش پیک بار شبکه در راستای سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری به امضارسید.

ارسال نظرات
آخرین اخبار