خبرهای داغ:
یکی از کارشناسان رسانه آذربایجان شرقی:

عمل به تکلیف شاخصه امام راحل و رهبر انقلاب است

کد خبر: ۸۶۸۶۸۹۴
|
۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۹

خبرگزاری بسیج: یکی از کارشناسان رسانه آذربایجان شرقی در آستانه سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)، عمل به تکلیف را شاخصه مهم امام راحل و رهبر فرزانه انقلاب عنوان کرد.

روح اله دهقان نژاد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، افزود: شباهت های زیادی در شخصیت، اندیشه و شیوه مدیریت امام راحل و امام حاضر انقلاب وجود دارد تا جایی که شعار خامنه ای خمینی دیگر است در جامعه طنین انداز شده است.

وی ادامه داد: از همان آغاز رهبری، امام خامنه ای همواره بر طی راه امام تاکید کرده اند، چنان که اگرجایی نیاز به موضع‌گیری و هدایت بود همچون امام از قاطعیت و جامعیت لازم استفاده کرده و به جای خواست جریان های موجود در سطح جامعه، منافع اسلام، انقلاب و مردم را در نظر گرفتند.

دهقان نژاد با بیان اینکه رهبر فرزانه انقلاب در جایی گفتند: «من اهل خوش آمد گویی نیستم»، افزود: این جمله حاکی از قاطعیت و تاکید بر جاری بودن اندیشه صداقت و مدیریت در ایشان است و نشان می دهد که طوری حرکت نمی کند و تصمیم نمی گیرد که شخص یا جریانی از ایشان خشنود شود.

این کارشناس رسانه شیوه زندگی و ساده زیستی هر دو بزرگوار را به عنوان رهبران انقلاب اسلامی حائز اهمیت دانست و اظهار داشت: از لحاظ نوآوری هم همانطور که امام دارای افکار رو به رشد، مجدد و احیای شریعت نبوی شدند امام حاضر هم در جهت تمدن سازی و ایجاد سبک نوینی از زندگی ایرانی اسلامی هستند و به نوعی می شود گفت امام خامنه ای پدر ایران نوین هستند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار