خبرهای داغ:
در محل پارک مفاخر تبریز؛

غرفه مشاوره وقف دایر است

خبرگزاری بسیج: رئیس اداره اوقاف و امورخیریه ناحیه دو تبریز از برپایی غرفه مشاوره وقف در نمایشگاه نشان ارادت -که در محل پارک مفاخر تبریز در حال برگزاری است-، خبر داد.
کد خبر: ۸۷۲۰۳۶۲
|
۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام محمدرضا خلیلی، افزود: این غرفه در جهت شناسایی درست وقف به مردم است تا با فرهنگسازی، این سنت حسنه در جامعه ایجاد شود.

وی ادامه داد: برخی از افراد گمان می‌کنند وقف باید قطعه زمین یا پول هنگفتی باشد ولی با ایجاد چنین غرفه‌هایی تلاش داریم با تغییر اذهان عمومی، آگاهی سازی کنیم که وقف حتی شامل یک کتاب نیز می‌شود.

حجت‌الاسلام خلیلی با اشاره به انواع وقف از جمله وقف انفرادی و دسته جمعی، گفت: متاسفانه وقف دسته جمعی در جامعه جاافتاده نیست و مراجعه کننده‌گان به این غرفه از وجود وقف دسته جمعی تعجب می‌کنند.

وی ادامه داد: در این غرفه کارشناس وقف و مذهبی علاوه بر مشاوره وقف به سوالات و شبهات شرعی مراجعه کنندگان نیز پاسخ می‌دهد.

رئیس اداره اوقاف و امورخیریه ناحیه دو تبریز در پایان با توجه به برپایی غرفه مشترک اوقاف با موسسه جامعه القرآن در زمینه ثبت‌نام قرآن آموزان و فروش کتاب در نمایشگاه نشان اراد، خاطرنشان کرد: در این غرفه از افراد علاقه‌مند به قرآن از سنین کودکی تا بزرگسالی ثبت‌نام می شود.

حجت‌الاسلام محمدرضا خلیلی با بیان اینکه غرفه مشاوره وقف تا روز سه شنبه( 12 مرداد)، برپاست، تاکید کرد: همه عواید حاصل از فروش کتاب‌ها به جبهه مقاومت و کودکان مبتلا به سرطان اهدا خواهد شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار