خبرهای داغ:

بهسازی مقبره‌الشعرا، اولویت‌های عمرانی و فرهنگی شهرداری تبریز

کد خبر: ۸۷۳۷۹۹۸
|
۱۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۸

خبرگزاری بسیج: شهردار تبریز در بازدید خود از طرح مقبره الشعرای تبریز، تاکید کرد تکمیل این طرح، از اولویت های عمرانی و فرهنگی شهرداری است.

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، صادق نجفی در این بازدید، گفت: توسعه متوازن در شهر، از جمله برنامه های تعریف شده برای مدیریت شهری است که احیا و توسعه مجموعه تاریخی فرهنگی مقبره الشعرای تبریز، عمدتا در این راستا صورت می گیرد.

وی افزود: از طرفی دیگر، قرار گرفتن این مجموعه در مجاورت موزه قاجار به عنوان یکی از مکان های مهم گردشگری تبریز، توانسته ظرفیت بسیار خوبی برای جذب گردشگر در این محدوده فراهم کند و شهرداری تبریز با علم بر این ظرفیت، به ساخت پیاده راهی اقدام کرده تا این دو مکان را به یکدیگر متصل و بازدید گردشگران از آن ها را تسهیل کند.

شهردار تبریز در بخش دیگری از سخنان خود، با اشاره به ساخت موزه شعر و ادب در این مجموعه، تصریح کرد: موزه شعر و ادب نیز در بخشی از این طرح تعریف و عملیات اجرایی آن نیز اغاز شده است.

نجفی با تاکید بر اهمیت این طرح به عنوان یک اولویت برای مجموعه مدیریت شهری، اظهار امیدواری کرد با همت عوامل و دست اندرکاران اجرای آن، طرح ساماندهی مقبره الشعرای تبریز در زمان مقرر به پایان و بهره برداری برسد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار