خبرهای داغ:
نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی:

تحقق اقتصاد مقاومتی هنر اصیل ایرانی اسلامی می طلبد

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی در حاشیه نمایشگاه هنرهای تجسمی بسیج، مطرح شدن مفاهیم ارزشی را به عنوان هنر اصیل در تحقق اقتصاد مقاومتی مهم دانست.
کد خبر: ۸۷۴۷۰۴۴
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۲

محمداسماعیل سعیدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، افزود: با هنر اصیل ایرانی اسلامی می توان در برابر هجمه دشمنان که فرهنگ را مورد تاخت و تاز قرار داده اند، ایستاد.

وی با بیان اینکه امروز هنر شیطانی به هنر رحمانی هجمه آورده است، اظهار داشت: اگر از آن غفلت کنیم تبعات سنگینی را باید متحمل شویم.

سعیدی برگزاری جشنواره سراسری هنرهای تجسمی بسیج در تبریز را امری مبارک و ارزشمند خواند و اظهار داشت: برپایی این نمایشگاه، حرکتی موثر و بهترین فرصت برای شهر اولین ها است تا مفاهیم ارزشی را به عنوان پیام شهدا و در قالب تبریز 2018 به دنیا منتقل کند.

این عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی از مسئولان استانی خواستار توجه به این هنر و نمایشگاه شد و تاکید کرد: باید از این ظرفیت برای معرفی تبریز در آستانه تبریز 2018 استفاده کرده و مفاهیم ارزشی را به دنیا معرفی کنیم چراکه این مفاهیم در همه جای دنیا ارزش دارد.


وی با تاکید به اینکه هنر قالب ماندگاری است، خاطرنشان کرد: آثاری که در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شده رویکرد خوبی است که در آن مفاهیم ارزشی به عنوان هنر اصیل ایرانی اسلامی دیده می شود.

هشتمین جشنواره سراسری هنرهای تجسمی بسیج، 28 و 29 شهریور با حضور 145 هنرمند در رشته های نقاشی، گرافیک، کاریکاتور و نگارگری به همت سازمان بسیج هنرمندان و میزبانی سازمان بسیج هنرمندان آذربایجان شرقی، در فرهنگسرای الغدیر کلانشهر تبریز در حال برگزاری است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار