عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در گفتگو با «بسیج»:

به فکر مردم باشید/با جابه جایی وزیر مشکل حل نمی شود

میرزاده گفت: باید به فکر مردم باشیم، جابه جایی وزیر مشکلی را حل نمی کند مشکلات و معضلات وزارت آموزش و پرورش در حد الفبا است.
کد خبر: ۸۷۶۹۰۳۱
|
۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۱

میرحمایت میرزاده، عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج، با اشاره به وزیر پیشنهادی دولت برای تصدی وزارت آموزش و پرورش گفت: اکنون نمی شود در خصوص وزیر پیشنهادی اظهارنظر کرد و تا فردا با برگزاری جلسات کمیسیون و احصای نظرات نمایندگان در این خصوص باید صبر کرد.

وی در پاسخ به این سوال که استعفای جناب فانی، وزیر سابق آموزش و پرورش به نفع این وزارت خانه بود؟ گفت: باید به فکر مردم باشیم، جابه جایی وزیر مشکلی را حل نمی کند مشکلات و معضلات وزارت آموزش و پرورش در حد الفبا است و همه باید دست به دست هم بدهند تا آنها را رفع کنند.

این نماینده مجلس عنوان کرد: بخشی از این مشکلات در حد الفبا است سه سال پاداش بازنشسته ها را ندادند و معلم شرمنده زن و خانواده شده،معلم سال گذشته حق التدریس خدمت کرده یا در مناطق محروم تدریس داشته و اکنون پولش را نگرفته و یا کارمند مأموریت گرفته است اما پولی دریافت نکرده یا مدرسه سرانه می خواهد

وی خاطرنشان کرد: وزارت آموزش و پرورش وزارت خانه ای است که 98درصد بودجه اش صرف حقوق می شود اما بودجه برای کیفی سازی برنامه وجود ندارد که این موضوع دست وزیر آموزش و پرورش هم نیست و باید یک طرح جامع و کلی داده شود.


ارسال نظرات
آخرین اخبار