خبرهای داغ:

تعامل دو قشر طلبه و دانشجو ضرورت دارد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر در همایش مشترک طلاب و دانشجویان بر تعامل و همفکری میان دو قشر طلبه و دانشجو تأکید و بيان كرد: رشد و توسعه علمی و فرهنگی کشور در گرو همراهی و همکاری این دو قشر فرهیخته میسر است.
کد خبر: ۸۷۹۷۳۵۷
|
۰۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۶

به گزارش خبرنگارخبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، نادر اسدی بهره مندی از نکته نظرات تخصصی و کارشناسی این دو قشر را در جهت اصلاح جامعه موثر برشمرد و آمادگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر را برای برگزاری سلسله نشست های مشترک در جهت ارائه نظرات تخصصی در حوزه فرهنگی و اجتماعی اعلام کرد.

وی، تلاش در جهت وحدت حوزه و دانشگاه را گامی عملی در تحقق فرمايش هاي بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و مقام عظمای ولایت اعلام و خاطرنشان كرد: امروز دشمن همه تلاش خود را در ایجاد تفرقه و دو دستگی به کار گرفته و در این راستا همه ما وظیفه داریم با اتحاد و همدلی و بهره مندی از همه نظرات و راهکارهای کارشناسی در تحکیم مبانی اسلامی و انقلابی تلاش مضاعف كنيم.

دکتر نادر اسدی، در پایان اظهار امیدواری کرد: با همسویی و همفکری دو مرکز علمی و دینی و ارائه راهکارهای مناسب بتوانیم گام های عملی در حوزه فرهنگی و ترویج فرهنگ غنی اسلامی در جهت جذب جوانان به مسائل دینی و معنوی فراهم كنيم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار