خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:

مبادا با ترویج ابتذال خون شهدا را پایمال کنیم

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در آیین گرامیداشت دهه فجر حوزه امام محمد باقر(ع) سپاه امامت تبریز با بیان اینکه انقلاب همچنان برای دفاع از هم اسلام شهید می دهد، تاکید کرد: مبادا با ترویج ابتذال و حرام، خون شهدا را پایمال کنیم.
کد خبر: ۸۸۱۷۳۳۲
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، آیت الله محسن مجتهد شبستری با اشاره به علل پیروزی انقلاب، گفت: امام راحل با باور به خدا، باور به خود و البته باور به مردم توانست این انقلاب را به ثمر برساند که همه ویژگی های ایشان در رهبر فرزانه انقلاب نیز وجود دارد.

وی در ادامه مدیریت، معنویت و شجاعت امام خمینی(ره) را علت پیروزی انقلاب برشمرد و اظهار داشت: برترین ویژگی امام راحل شجاعت ایشان بود که موجب شده امام خمینی(ره)، شاه را ام الفساد و امریکا را شیطان بزرگ بنامد.

ایت الله شبستری ساده زیستی را از والاترین ویژگی های امام خمینی(ره) عنوان و بیان کرد: ساده زیستی ایشان چه در دوران تبعید و چه در دوران رهبری نظام مقدس اسلامی مثال زدنی است و البته علت استقبال بی نظیر مردم از ایشان نیز همین ساده زیستی بود.

عضو خبرگان رهبری در بخش ذیگر سخنان خود با بیان اینکه اعلام اعداد و ارقام مشکلات مردم حل را حل نمی کند، یادآور شد: اگر مردم اعتراض نمی کنند از نجابتشان است و مسئولان باید در رابطه با مسائل اقتصادی ریشه ای تصمیم گیری کرده و آن ها را از زیربنا برطرف کنند تا نسل های آینده با مشکلات کمتری مواجه شوند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار