خبرهای داغ:
در کنار سفره های مهربانی؛

بیش از 900 بسته غذایی و پوشاک بین نیازمندان در تبریز توزیع شد

سرپرست جمعیت هلال احمر تبریز گفت: در نیمه دوم ماه رمضان امسال، بیش از 900 سبد حمایتی غذایی و البسه و پوشاک با ارزش ششصد و سی میلیون ریال در میان نیازمندان و محرومان توزیع شد.
کد خبر: ۸۸۷۵۰۸۵
|
۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان، مهدی پوراسمعیل نیازی از شروع توزیع سبدهای حمایتی طرح ملی همای رحمت در تبریزتا پایان ماه رمضان خبر داد.

وی اظهار کرد: به مناسبت ماه رمضان و در راستای کمک به خانواده های نیازمندو اقشار آسیب پذیر جامعه، با استفاده از توان خیرین داوطلب، جمعیت هلال احمر تبریز با جمع آوری کمک های خیرین و نیکوکاران، اقدام به بسته بندی آن ها کرده و درمیان جامعه هدف به مرور توزیع می کند.

پور اسمعیل با اشاره به اهداف اجرای طرح ملی همای رحمت گفت: هدف از اجرای طرح ملی همای رحمت که چندین سال پیاپی در سطح کشور اجرا می شود، جذب، سازماندهی و هدایت کمک های خیرین و نیکوکارانبه دست اقشار کم برخوردار جامعهبا رعایت کرامت انسانی به تاسی از سیره ائمه معصومین و مولای متقیان حضرت علی(ع) می باشد .

وی با اشاره به شناسایی خانواده های نیازمند در طول سال بیان کرد: سبدهای حمایتی غذایی توزیع شده شامل برنج، روغن، خرما، قند، رب، آبلیمو، ماکارونی و انواع البسه بوده و علاوه بر سبدهای حمایتی سفره های مهربانی هم در مساجد و امام زاده ها برگزار می شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار