خبرهای داغ:
همزمان با دهه مبارک فجر؛

افتتاح یازده و نیم میلیارد ریال پروژه برق تبریز در اسكو

همزمان با دهه مبارک فجر طرح های شرکت توزیع نیروی برق تبریز به ارزش بالغ بر یازده و نیم میلیارد ریال در اسکو به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۸۹۸۶۰۲۹
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع برق تبریز،  مدیریت توزیع برق اسکو در این آیین گفت: تعداد کل طرح های انجام یافته سال 96 توسط این شرکت در اسکو 307 پروژه می باشد که بخشی از آن به عنوان پروژه های شاخص در این ایام به بهره برداری رسید.

داوود پورآذر در خصوص اهم پروژه های افتتاح شده تشریح کرد: تامین برق پمپ آب های اراضی دشت چمن، احداث فیدر جدید از ترانس دوم روستای گنبرف جهت رفع افت ولتاژ، تامین برق مجتمع 460 واحدی آذرمبنا از مهمترین پروژه های اجرا شده در شهرستان اسکو می باشد.

 وی افزود: جا به جایی پست هوایی مجتمع 72 واحدی گلستان به پست زمینی، تامین برق مجتمع صبا آرم بتن،برکناری شبکه هوایی میلان و احداث کابل فشار متوسط زمینی و رینگ نمودن فیدر اسکو وسهند در جهت افزایش قابلیت اطمینان شبکه نیز دیگر پروژه مهم در این شهرستان می باشد.

آذرپور بیان کرد: همه طرح ها به طور کلی در حوزه های توسعه و احداث، توسعه فيدر از پست هاي فوق توزيع، جابجايي تاسيسات، ايجاد قدرت مانور، اصلاح و بهينه سازي شبکه، شبکه روشنايي معابر، طرحهاي کاهش تلفات و نيرورساني می باشد.

 فرماندار اسکو نیز با اشاره به مکان یابی و احداث 36 هزار واحد مسکن مهر در شهر سهند،گفت: خوشبختانه کلیه تاسیسات قبل از بهره برداری واحد ها، اماده بوده است که برق نیز در این زمینه همواره پیشرو بوده است.

مرتضی محمد زاده افزود: با وجود اینکه پراکندگی زیادی در شهر سهند وجود دارد، اما ما شاهد نیرو رسانی به تمامی نقاط توسط شرکت توزیع نیروی برق تبریز هستیم.

گفتنی است تامین برق مجتمع 460 واحدی آذرمبنا در فاز 4 شهر جدید سهند، به عنوان نمونه ای از پروژه های صورت گرفته، در این مراسم به بهره برداری رسیدند.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار