خبرهای داغ:
شهردار اسکو:

خدمت به مردم ادامه راه شهداست

شهردار اسکو خدمت به مردم و تلاش برای پیشرفت و توسعه شهر را در حقیقت ادامه راه شهدای والامقام دانست و افزود: هیچ موقع نباید به پیشرفت های موجود قانع شویم و بدانیم همیشه راه تعالی و ادامه پیشرفت وجود داشته و خدمت به مردم از بزرگ‌ترین نعمات خداوندی است.
کد خبر: ۹۰۰۳۸۳۴
|
۱۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی اسکو، بابک شریفی مسیر اصلی شهرداری را خدمت‌رسانی به مردم و توسعه شهر دانست و اضافه کرد: باید همه تلاش کنیم تا با تعامل و همدلی بیشتر مسیر خدمت رسانی را برای شهرداری هموارتر کرده تا شاهد رفاه بیشتر برای شهروندان و رفع نیازهای آن‌ها باشیم .

وی با بیان اینکه شهرداری اسکو در راستای خدمت‌رسانی به مردم این شهر و همچنین توسعه و تحول اداری بزودی نسبت به افتتاح طبقه دوم ساختمان اداری شهرداری اسکو اقدام خواهد کرد، گفت: کارکنان شهرداری اسکو با تلاش شبانه‌روزی خود توانسته‌اند این پروژه‌ را در مدت زمان بسیار کوتاهی به اتمام رسانده و آماده بهره‌برداری کنند که در اثر آن فضای اداری به مساحت پانصد و چهل مترمربع افزایش یافته و از تراکم کارکنان و سردرگمی اربابان رجوع کاسته می گردد.

شریفی با بیان اینکه بدون حضور و مشارکت شهروندان شهری زیبا ساخته نمی شود، بیان کرد: تکمیل پروژه های عمرانی قطعاً رضایت شهروندان را در پی خواهد داشت و امیدواریم شهرداری به سمت و سویی حرکت کند که این رضایت به حداکثر ارتقاء یافته و شاهد رشد و شکوفایی هر چه بیشتر شهرمان باشیم.

وی همچنین اضافه کرد: شهرداری در خط مقدم خدمت‌رسانی به مردم است و مردم این خدمت را در زندگی خود مشاهده می‌کنند به گونه‌ای که امروز شهرداری علاوه بر اجرای پروژه های عمرانی به یک نهاد فرهنگی اجتماعی نیز تبدیل شده است.

شریفی تکمیل طبقه دوم ساختمان اداری شهرداری اسکو را زمینه ساز رضایت مندی شهروندان دانست و اظهار کرد: شهروندان محترم باید در تمام شرایط احساس آرامش کنند که در این راستا با افتتاح طبقه دوم ساختمان اداری، شهروندان عزیز می توانند ضمن مراجعه به شهرداری بعنوان خانه دوم شهروندان و خدمات گرفتن مناسب و تکریم ارباب رجوع، از خدمات‌رسانی در فضا و ساختمانی مناسب و در شأن شهروندان احساس آرامش کنند.

وی در بخش پایانی سخنان خود با یادآوری فرمایشات امام راحل (ره) و همچنین تاکیدات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در جهت خدمت رسانی بی منت به مردم به عنوان ولی نعمتان و صاحبان اصلی انقلاب گفت : پرسنل خدوم شهرداری با افتخار تلاش می کنند که فرصتی که به برکت خون شهداء و ایثارگران در اختیار ما قرارگرفته از لحظه لحظه ای آن در جهت خدمت رسانی شایسته به مردم استفاده نموده و انشاالله با فعالیت و خدمات مناسب بتوانیم رضایت حداکثری شهروندان را جلب کنیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار