خبرهای داغ:
امام جمعه شیرین سو:

انتخابات نشان دهنده عزت و اقتدار کشور است

کبودراهنگ-امام جمعه شیرین سو گفت: انتخابات نشان دهنده عزت و اقتدار کشور است، اگر می‌خواهیم از وضع کنونی خارج شویم باید مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح را اولویت قرار دهیم.
کد خبر: ۹۳۴۸۲۵۵
|
۱۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۴

انتخابات نشان دهنده عزت و اقتدار کشور استبه گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام حسن ملکی در نشست روشنگری که به همت حوزه‌های مقاومت حضرت زینب(س) و شهید صوفی برگزار شد، در جمع بسیجیان شهر شیرین‌سو، حضور حداکثری در انتخابات را یکی از مهم‌ترین مطالبات مقام معظم رهبری عنوان کرد و اظهار داشت: باید بسیجیان و افراد تأثیرگذار جامعه راهکارهای لازم برای تحقق حضور حداکثری را ارائه کنند.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در مورد انتخابات ادامه داد: انتخابات یک روز است اما آثار آن تا چند سال باقی است و در واقع دقت و مشارکت در انتخاب فرد اصلح در تعیین سرنوشت کشور مهم قلمداد می‌شود، شرکت در انتخابات موجب تعیین سرنوشت مردم می‌شود.

امام جمعه شیرین سو بیان کرد: بعد از حضور حداکثری نوبت انتخاب اصلح است، آنهایی که در انتخابات شرکت می‌کنند باید دقت کنند به چه کسی رأی می‌دهند، ما وظیفه داریم شاخصه‌های کاندیدای اصلح را به مردم معرفی و برای آنها تبیین کنیم.

وی یادآور شد: انتخابات نشان دهنده عزت و اقتدار کشور است، اگر می‌خواهیم از وضع کنونی خارج شویم باید مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح را اولویت قرار دهیم.

ملکی افزود: رأی دهندگان با مشارکت حداکثری و انتخاب فرد اصلح، تعیین‌کننده سرنوشت کشور و عامل خروج از شرایط فعلی و خنثی کننده دسیسه دشمنان جمهوری اسلامی هستند.

وی در پایان عنوان کرد: حفظ نظام جمهوری اسلامی از واجبات است و مشارکت حداکثری در انتخابات لازمه حفظ نظام و بسترساز ایجاد تمدن نوین اسلامی است و ما با حضور در پای صندوق‌های رأی و انتخاب فرد اصلح مشروعیت و مقبولیت نظام جمهوری اسلامی را بار دیگر نشان خواهیم داد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات