خبرهای داغ:
فرمانده سپاه نطنز:

دوران دفاع مقدس،تجربه موفقی است که ما برای همه ی دوره‌های انقلابمان، نیازمند آن هستیم

بمناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس،گلزار مطهر شهدای شهرستان نطنز با حضور پرشور مسئولین ادارات شهرستان وخانواده معظم شهداعطرافشانی شد.
کد خبر: ۹۳۷۵۶۵۴
|
۰۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از نطنز؛ بمناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس،گلزار مطهر شهدای شهرستان نطنز با حضور پرشور مسئولین ادارات شهرستان وخانواده معظم شهداعطرافشانی شد.

سرهنگ شبانی زاده فرمانده سپاه ناحیه نطنز  هدف از برگزاری این برنامه را تجدید بیعت با آرمان های شهدا وآشنایی با روحیه ایثار ومقاومت دانست.

در این مراسم شرهنگ شبانی زاده ضمن گرامیداشت این هفته گفت: پیام شهدا برای مسئولان، وحدت حول محور ولایت برای خدمت به مردم است.

وی بیان کرد: اطاعت از امر ولایت فقیه مهمترین کلید واژه در وصیتنامه شهداست که می بایست ما بعنوان راه و سیره شهدا وصایای شهدا را سرلوحه کار و زندگی خود قرار دهیم .

وی افزود: نام و یاد شهدا در عین آنکه خاطره انگیز است نمادی از ایثار، گذشت و فداکاری ملت ایران در طول دوران دفاع مقدس است و ما با حضور بر مزار پاک این شهدای عزیز عهد و پیمان می بندیم که تا جان در بدن داریم پای آرمانهای امام راحل عظیم الشان و نائب ایشان امام خامنه‌ای خواهیم ماند..

شبانی زاده درادامه افزود:دوران دفاع مقدس،تجربه موفقی است که ما برای همه ی دوره‌های انقلابمان،  نیازمند آن هستیم. 

درپایان سرهنگ شبانی زاده ضمن اشاره به سخنان شهید حاج قاسم سلیمانی گفت:ما برای حفظ عزت خودمان وبرای تربیت دقیق و درست درست جامعه‌ی خودمان، ما برای حفظ منافع خودمان وما برای استقلال کشور خودمان،  نیاز به برپایی آن دوره در همه ی دوره ها داریم. آن دوره یک قلّه و یک الگو و اسوه ای‌ است برای همه ی دوره‌های ما.

ارسال نظرات