خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی شهرستان بهار:

امروز پلیس با حمایت مردم «پلیس مقتدر» است

همدان- فرمانده انتظامی بهار گفت: امروز پلیس با حمایت مردم «پلیس مقتدر» است، پلیس هوشمند، با بصیرت، مردمی و ولایی با روحیه جهادی و بسیجی که تحت تاثیر هیجان بازی‌های سیاسی و فضای مجازی و رسانه‌ای قرار نمی‌گیرد.
کد خبر: ۹۴۶۱۱۲۵
|
۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ بزرگعلی نوری با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی در بین نمازگزاران شهرستان بهار با تقدیر از همراهی و حمایت‌های مردم از پلیس اظهار کرد: در هفته ناجا برنامه‌های متعدد و متنوعی در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی، ارزشی، معنوی و... به منظور معرفی دستاوردها و توانمندی‌های پلیس و ایجاد تعامل و همکاری با مردم شهرستان برگزار شده است.

وی با اشاره به خلاصه‌ای از اقدامات فراجا در ۶ماهه اول سال جاری گفت: نیروی انتظامی شهرستان بهار در حوزه‌های مختلف پیشگیری و مقابله، بحث سرقت، مواد مخدر، کالای قاچاق، مسایل مربوط به ناهنجاری‌های اجتماعی، اراذل و اوباش اقدامات خوب و رو به رشدی داشته است و امنیت و آرامش در شهرستان وجود دارد، که همه اینها با همت و تلاش و همکاری مردم و مسئولین و تلاش شبانه روزی همکاران حاصل شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان بهار تصریح کرد: با توجه به رضایتمندی مردمی در نظرسنجی‌ها و تماس با سامانه ۱۹۷، افزایش ۳۲ درصدی تقدیر مردمی نشان از رضایتمندی مردم از انتظامی است و به خود می‌بالیم که مردمی قدرشناس داریم.

وی در ادامه از مردم خواست که به خادمان خود در انتظامی اطمینان داشته باشند و در ماموریت‌ها به ما کمک و یاری کنند، به توصیه‌ها و هشدارهای پلیس در راستای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی توجه کنند و به اخبار و مطالب کذب و واهی که در فضای مجازی و واقعی بدون داشتن منبع موثق و رسمی منتشر می‌شود توجه نکنند.

نوری با اشاره به حوادث اخیر گفت: مقام معظم رهبری و فرماندهی معزز کل قوا زیبا و عالمانه ابعاد مختلف موضوع حوادث اخیر را تبیین و تشریح کردند، و این اغتشاشات را بهانه‌ای برای عملیاتی کردن اهداف شوم دشمن دانستند که برنامه منسجم و طراحی شده از قبل آمریکا و ایادی استکبار رژیم صهیونیستی، در پشت این قضیه بود که مستندات با دلایل محکم ارائه دادند.

وی افزود: ما دیدیم دشمن در این قضیه و قضایای که پیش از این اتفاق افتاده، نقاط ضعف بعضی از افراد و قشر جوان، عواطف و احساسات و هیجانات افراد را شناسایی کرده، تا برنامه شوم خود را عملیاتی کند و ما باید هوشیار باشیم تا این اتفاقات تکرار نشود.

فرمانده انتظامی شهرستان بهار با تاکید بر اینکه ما سرباز ولایت و انقلاب و خادم وخدمتگزار ملت هستیم و به آن افتخار می‌کنیم، گفت: نیروی انتظامی کشور امروز جان خود را در اقصا نقاط کشور در مرز و داخل کشور برای برقراری نظم و امنیت و مقابله با اشرار، سوداگران مرگ، قاچاقچیان و مخلان نظم کشور بر کف دست قرار داده و تلاش می‌کند، تا از دستاورد نظام در برابر ناهنجاری‌های اجتماعی دفاع کند و امروز پلیس با حمایت مردم «پلیس مقتدر» است، پلیس هوشمند، با بصیرت، مردمی و ولایی با روحیه جهادی و بسیجی که تحت تاثیر هیجان بازی‌های سیاسی، جنجال‌ها و فضای مجازی و رسانه‌ای قرار نمی‌گیرد و کار خود را طبق قانون با حمایت مردم انجام داده و خواهد داد.

وی در پایان گفت: پلیس سرباز ملت است و در هر جای نظام، انقلاب برای امنیت تا پای جان خود در خدمت مملکت هستیم، امروز در کشور امنیت مثال زدنی به برکت خون شهدا وجود دارد و دستگاه‌های متعددی در کشور برای برقراری امنیت نقش دارند، و انتظار می‌رود همه دستگاه‌ها وظایف خود را به خوبی انجام دهند و با رصد به موقع مشکلات جامعه معضلات را با اقدامات به موقع فرهنگی و پیشگیرانه و ایجابی رفع کنند تا نیازی به برخورد سلبی و بستری برای موج سواری دشمن نباشد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات