خبرهای داغ:

رشادت های دوران دفاع مقدس در اذهان مردم ماندگار خواهد ماند

فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه گفت: مردم ایران هیچگاه این ایثار و گذشت و اقدام بزرگ شما و دوران پر افتخار دفاع مقدس که در تاریخ این کشور ماندگار شد را فراموش نخواهد کرد.
کد خبر: ۹۴۸۲۹۹۵
|
۲۲ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، در راستای دیدارهای هفتگی سرهنگ محمدمهدی ادهم فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه با خانواده های ایثارگران و رزمندگان در شهرستان سرخه، در این هفته با ابوالقاسم (سیف الله‌) وطنی، حسینعلی حسنان و علی معمار دیدار و از آن ها تجلیل کرد.

سرهنگ محمدمهدی ادهم در این دیدارها ضمن قدردانی از زحمات و تلاش های ایثارگران، رزمندگان، جانبازان، شهدا و همه جهادگران عرصه جهاد و شهادت اظهار کرد: شما از آب، خاک و ناموس این کشور در دوران جوانی دفاع کرده و امروز وظیفه بنده، امثال من و همه دلسوزان این کشور و مملکت است که قدردان همه کسانی که برای این کشور زحمت کشیدند باشیم.

او افزود: مردم ایران هیچگاه این ایثار و گذشت و اقدام بزرگ شما، کار بزرگی که انجام دادید و دوران پر افتخار دفاع مقدس که در تاریخ این کشور ماندگار شد را فراموش نخواهد کرد.

فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه در ادامه اضافه کرد: امروز هم اگز ما می خواهیم در عرصه های مختلف خدمت رسانی و مقابله با دشمنان پیروز شویم، راهش همان فرهنگی است که رزمندگان و ایثارگران توانستند به آن عمل کنند.

ادهم بیان داشت: با لطف خداوند از آن دوران سخت و جنگ با سربلندی و افتخار بیرون آمدیم. امروز هم قطعاً به همین صورت است. سربازان انقلاب اسلامی با تاسی از فرهنگ و سیره شهدا و فرهنگ دفاع مقدس در عرصه های مختلف امنیت و خدمت به مردم گام برداشته و اقدامات موثری را انجام داده اند.

  

ارسال نظرات
پر بیننده ها