رئیس ستاد انتخابات ایلام؛

خلق حماسه جدیدبا حضور مردم در انتخابات

رئیس ستاد انتخابات ایلام گفت: مردم با حضور پرشور در پای صندوق‌های رأی آمادگی دارند تا بار دیگر حماسه دیگر خلق کرده و وفاداری خودشان را به‌نظام جمهوری اسلامی ایران به اثبات برسانند.
کد خبر: ۹۵۸۲۹۴۱
|
۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، محمد سبحان حسنی گفت: مردم با حضور پرشور خودشان پای صندوق‌های رأی آمادگی دارند تا بار دیگر حماسه دیگر خلق کرده و وفاداری خودشان را به‌نظام جمهوری اسلامی ایران به اثبات برسانند.

 

 رئیس ستاد انتخابات ایلام گفت: امیدواریم بار دیگر با مشارکت حداکثری ایلام در میان استان‌های برتر کشور قرار بگیرد، طبیعتاً نیاز به دعوت ما نیست و مردم آگاه خودشان در انتخابات شرکت خواهند کرد؛ اما ممکن است برخی گلایه داشته باشند که توصیه ما به این عزیزان این است که باتوجه‌به اهمیت انتخابات و تأثیری که دارد و اینکه موضوع انتخابات برای دشمنان حائز اهمیت هست و مدام در حال تبلیغ می‌کند که مردم مشارکت نداشته باشند به همین دلیل باید بدانند که باید در برای کشور خودشان با انتخابی صحیح سرنوشت کشور و آینده‌ای بهتر برای مردم رقم بزنند.

 

 وی افزود: باید توجه داشته باشیم که چه کسانی می‌خواهند انتخابات ما کم‌رنگ باشد و مردم مشارکت نکنند؛ طبیعتاً آن‌ها نمی‌خواهند که کشور ما یک قدرتمند و پیشرو باشد و بتواند در معادلات منطقه‌ای نقش‌آفرینی کند آن‌ها کسانی هستند که از کشور ما ضربه خوردند و می‌دانند مشارکت حداکثری مردم یک نه بزرگ به اینها است.

 

حسنی بیان کرد: کسانی که نمی‌خواهند در انتخابات شرکت کنند باید بدانند که حضور در انتخابات به منزله تمامیت عرضی، یکپارچگی، وحدت، انسجام، پیشرفت توسعه کشور است. 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار