خبرهای داغ:
محمدی
مسئول سازمان بسیج کارمندان استان اصفهان:

60 درصد از کارمندان استان اصفهان، بسیجی‌اند/ بسیج کارمندان تخصصی‌تر می شود

کد خبر: ۸۵۶۰۹۷۵
|
۰۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۸

محمد رضایی در حاشیه برگزاری همایش بسیج کارمندان استان اصفهان به خبرنگار خبرگزاری بسیج در اصفهان گفت: حدود 60 درصد از کارمندان ادارات و ارگان های استان اصفهان در قالب 400 پایگاه مقاومت، عضو بسیج کارمندان هستند.

وی با اشاره به هشتم شهریورماه سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر، افزود: این روز به عنوان روز قشر بسیج کارمندان در سراسر کشور انتخاب شده است که همه ساله سازمان بسیج کارمندان استان اصفهان برنامه هایی را به مناسبت این روز برگزار می کند.

مسئول بسیج کارمندان استان اصفهان با اشاره به تقارن روز بسیج کارمندان با ایام ولادت امام رضا(علیه السلام) بیان کرد: همایش کارمندان بسیجی با حضور یک هزار و 500 نفر از بسیجیان کارمند شهرستان اصفهان با هدف حفظ و انسجام بسیجیان و تجدید بیعت با آرمان های امام راحل و شهدای انقلاب و دفاع مقدس برگزار شد.

وی ادامه داد: این همایش با حضور و سخنرانی سردار غلامرضا سلیمانی فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان و با مداحی ذاکر اهل بیت برادر حاج مجید ربانی اجرا شد.

رضایی ابراز کرد: در این همایش 4 نفر از فرماندهان پایگاه های ادارات کل استان که در جشنواره مالک اشتر سپاه صاحب الزمان(عج) به عنوان پایگاه برتر شناخته شده اند، تجلیل شد.

وی اضافه کرد: 12 پایگاه بسیج ادارات در جشنواره مالک اشتر به عنوان پایگاه نمونه انتخاب شده اند که در مراسمی از آنان تجلیل خواهد شد.

برنامه های بسیج کارمندان به سمت تخصصی شدن پیش می رود

مسئول سازمان بسیج کارمندان با بیان اینکه برنامه های مختلف فرهنگی، بصیرتی، معرفتی، جهادی و خدمت‌رسانی برای پایگاه های مقاومت بسیج کارمندان در نظر گرفته شده است، افزود: این برنامه های با محوریت مباحث فرهنگی در نیمه دوم سال اجرایی می شود.

وی ضمن بیان اینکه بسیج کارمندان باید به سمت فعالیت های تخصصی حرکت کند، گفت: برنامه های با موضوع سبک زندگی، اقتصاد مقاومتی و مأموریت های تخصصی بسیج کارمندان در حال برنامه ریزی است که امیدواریم با اجرای این برنامه های بسیجیان کارمندان همطراز انقلاب اسلامی بیش از پیش نقش آفرین باشند.

انتهای پیام / 63042 /


ارسال نظرات
آخرین اخبار