امام جمعه میانه:

حضور مردم در 22بهمن نشانگر شعور آن ها بود

خبرگزاری بسیج: امام جمعه میانه در یادواره شهدای روحانی میانه، نمایش حضور بزرگ مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن را بیانگر شعور و بصیرت بالای مردم و زمینه‌ساز حضور پرشور در انتخابات پیش رو عنوان کرد.
کد خبر: ۸۶۳۶۵۷۶
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام محمدرضا حامدی با اشاره به حضور شکوهمند و بی‌نظیر مردم میانه و خلق حماسه‌ای ماندگار در راهپیمایی ۲۲ بهمن، اظهار داشت: این حضور پرشور توطئه‌های دشمنان را خنثی کرد و نشانه‌ تجدید میثاق و بیت مجدد ملت با آرمان‌های مقدس شهدا و امام راحل (ره) و پشتیبانی از ولایت‌فقیه بود.

وی با بیان اینکه مردم بار دیگر در انتخابات هفتم اسفند با حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی، حماسه‌ای دیگر را رقم خواهند زد، خاطرنشان کرد: ملت مسلمان و شهیدپرور ایران اسلامی با انتخاب اصلح خود، تو دهنی محکمی به دشمنان خواهند زد.

حجت الاسلام حامدی بر ضرورت انتخاب اصلح‌ترین فرد برای رسیدن به مهم‌ترین جایگاه‌ها همچون مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی تأکید و بیان کرد: درصورتی‌ که فرد نتواند میان صالح و اصلح گزینه‌ای را انتخابات کند بهترین راه اعتماد به فهرست‌هایی است که ارایه‌دهندگان آن‌ها قابل‌اعتماد است.

خطیب جمعه میانه، خاطرنشان کرد: معیار و ملاک‌های افراد در انتخابات گزینه موردنظر خود باید مشخص باشد و این نکته ضروری است که رأی ندادن به‌منزله رفع تکلیف از خود نیست.

حجت الاسلام حامدی ضمن تبریک فرارسیدن روز ۲۵ بهمن، به‌عنوان سالروز ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار، یاد و خاطره شهدای حرم را گرامی داشت و گفت: دفاع از حریم اهل‌بیت(ع) با سر ندادن شعار زبانی و پشتیبانی عملی از ولایت‌فقیه از ویژگی‌های بارز این شهداست.

امام‌جمعه میانه با بیان اینکه مدافعان حرم اهل بیت، خارج از مرزها از کیان و آرمان‌های این نظام و انقلاب پاسداری می‌کنند، افزود: جبهه مقاومت اسلامی نیازمند حمایت و پشتیبانی همه‌جانبه مردم به‌عنوان یک تکلیف شرعی است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار