خبرهای داغ:
مسلم امینی
به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی:

لحظاتی در کنار جانبازان خمینی شهری

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه خمینی شهر به همراه تعدادی از کارکنان این ناحیه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج به دیدار دو نفر از جانبازان این شهرستان رفتند.
کد خبر: ۸۸۵۳۹۲۰
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از خمینی شهر؛در این برنامه که همزمان با ایام شهادت استاد علامه مرتضی مطهری هم بود، محمدحسین رحمتی –مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه خمینی شهر-و هیئت همراه به دیدار آقایان رضایی و فرجاد از یادگاران و جان برکفان عرصه دفاع از میهن رفتند و با ذکر سخن از شهید مطهری هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج را گرامی داشتند.


رحمتی در این دیدار با اشاره به فعالیتهای عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج، نقش ایثارگران، جانبازان و خانواده های معظم شهدا را در پیشبرد اهداف و ماموریتهای فرهنگی، معنوی و بصیرتی کشور بسیار مهم و بسزا دانست.

وی خاطر نشان کرد:عرصه دین و سیاست کشور همچنان نیاز به تدابیر رزمندگان و ایثارگران زمان جبهه ها دارد و با همکاری و استفاده از تجارب آن عزیزان رسیدن به کمال و هدف نهایی معنوی و بصیرتی کشور سهل تر و کامل تر خواهد بود.

گفتنی است این یادگاران دفاع از نظام هم ضمن تبریک هفته پاسدار و گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج، حاضرین را به دلجویی و سرکشی و توجه بیش از پیش به جانبازان و ایثارگران و خانواده های آنها سفارش نمودند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار