خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه:

خون شهدا به اسلام آبرو داده و آن را بیمه کرده است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه در یادواره شهدای روستای شاوردی کندی گفت: خون شهدا اسلام را بیمه کرده و به جامعه آبرو داده و امنیت ایجاد کرده است.
کد خبر: ۸۹۵۳۸۲۴
|
۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام رحیم علی طالی افزود: شهدا ناظر اعمال ماست و در روز قیامت بر اعمال ما شهادت خواهند داد.
وی ادامه داد: شهید برای هر قطره خون خود یک نفر شفاعت می کند و در مجموع هر شهید در روز قیامت می تواند 70 نفر را شفاعت کند بر همین اساس مقام و جایگاه شهدا خیلی بزرگ است و مقام  شهدا را کسی جز انبیا و انسان های پاک نمی تواند درک کند.
حجت الاسلام طالعی اضافه کرد: شهدا راه را برای مومنان و مسلمانان هموار کرده اند باید آگاه و هوشیار باشیم تا گمراه نشویم و راه مقدس و پاک آن ها را تباه و نابود نکنیم .
وی تاکید کرد: اگر اتحاد و وحدت حول محور ولایت و شهدا را حفظ کنیم دشمن به هیچ وجه نمی تواند به کشور ما چب نگاه کند.

وی با بیان اینکه در میان اقشار مختلف بزرگترین قشری که در جامعه به امام و ولی خود لبیک گفت بسیج بود، اظهارداشت: ملت ایران بخصوص بسیجیان باید در یک دست قرآن و اهل بیت)ع) و در دست دیگر خود باید سلاح داشته باشند.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه عوامل پیروزی انقلاب اسلامی ایران را به سه عامل مهم تقسیم و بیان کرد:عوامل مهم پیروزی انقلاب اسلامی خون پاک شهدا و در صحنه و مطیع امر رهبر بودن مردم بود که موجب پیروزی  نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شد.
حجت الاسلام طالعی افزود: اگر این سه اصل اساسی را حفظ کنیم اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی پیشرفت خواهد کرد در غیر این صورت شکست خواهیم خورد .
وی همه این امکانات موجود را مدیون خون شهدا دانست و گفت: ما برای تحقق دولت اسلامی راه زیادی داریم باید از این امکانات و اقلام موجود درست  و برای تحقق آرمان های اسلام استفاده کنیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار