معاون امنیتی سیاسی استاندار آذربایجان شرقی:

حفظ وحدت ملی باید اولویت همه گروه ها در شرایط کنونی باشد

معاون امنیتی سیاسی استاندار آذربایجان شرقی در آئین تودیع و معارفه فرماندار سراب با بیان اینکه مردم، همواره در لحظه های حساس و آزمون های مختلف، به خوبی امتحان پس داده اند، گفت: در شرایط کنونی دشمنان با تمام قوا برای ایجاد تقابل و دوگانگی در کشور می کوشند از این رو حفظ وحدت و انسجام ملی باید در اولویت همه گروه ها و جناح ها باشد.
کد خبر: ۹۰۶۲۲۲۵
|
۰۵ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، رحیم شهرتی فر با اشاره به انتشار برخی انتقادهای به جا و صحیح از سوی مردم در فضای مجازی اظهارداشت: مسئولان باید شرایطی فراهم کنند تا مردم نقدها و مشکلات خود را مستقیم و شفاف مطرح کرده و سپس در سریع ترین زمان ممکن برای حل آن مشکلات اقدام کنند.
وی در ادامه با اشاره به رتبه برتر استانی شهرستان سراب در ایجاد امنیت عمومی گفت: این مهم نشان دهنده انسجام و وحدت همه مسئولان شهرستان است و بدون شک در سایه همین امنیت، تولید و اشتغال رونق گرفته و توسعه پایدار حاصل می شود.
شهرتی فر با اشاره به اینکه بیش از 55 درصدِ اهالی شهرستان سراب در روستاها ساکنند، اظهارداشت: از این رو مدیران اجرایی شهرستان باید به این قشر توجه خاصی داشته باشند.
در این آئین ایرج ثفقی به سمت فرماندار جدید سراب معرفی و از خدمات 14 ماهه بدر شکوهی تجلیل و  بدرشکوهی، به عنوان مدیرکل امور اجتماعی ـ فرهنگی استانداری آذربایجان‌شرقی معرفی شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار