خبرهای داغ:
در نخستین روز از دهه مبارک فجر؛

دانش‌آموزان بسیجی شهرستان نطنز و بخش امامزاده بادرود در قالب کاروان «سید‌الشهدای مقاومت» به اردوی راهیان نور اعزام شدند

به همت حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهید فهمیده و ادارات آموزش و پرورش نطنز و بادرود 88 دانش آموز بسیجی از شهرستان نطنز در قالب 2 دستگاه اتوبوس و با نام کاروان «سید‌الشهدای مقاومت» با بدرقه جمعی از مسئولان در شهرهای نطنز و بادرود به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند.
کد خبر: ۹۲۱۲۹۲۱
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از نطنز ، به همت حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهید فهمیده و ادارات آموزش و پرورش نطنز و بادرود 88 دانش آموز بسیجی از شهرستان نطنز در قالب 2 دستگاه اتوبوس و با بدرقه جمعی از مسئولان در قالب کاروان سیدالشهدای مقاومت در شهرهای نطنز و بادرود به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهید فهمیده نطنز در حاشیه بدرقه دانش آموزان در جوار شهدای گمنام نطنز و بادرود اظهار کرد: برنامه های متنوع فرهنگی در سطح شهرستان در ایام الله دهه مبارک فجر تدارک دیده شده است که اعزام دانش آموزان به اردوی راهیان نور یکی از این برنامه ها است که به همت حوزه بسیج دانش آموزی و با همکاری اداره های آموزش و پرورش در نطنز و بادرود انجام شد.

برادر بسیجی علیرضا عباسی افزود: به فرموده رهبر معظم انقلاب، راهیان نور ابتکاری بسیار بزرگ و مهم و یک فناوری نوین برای استفاده از ثروت و معدن طلای دفاع مقدس و تنها راه مقابله با طراحی‌ های فرهنگی بدخواهان، تولید فرهنگی و استفاده از ثروت غنی و سرچشمه‌ قوی دوران دفاع مقدس در همه‌ عرصه‌ ها است.

وی تصریح کرد: همان طور که دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی نشان دهنده سرآغاز روزهای روشن، امید بخش و عزت آفرین برای ملت ایران است، اردوی راهیان نور به عنوان یک طرح بزرگ فرهنگی می تواند حافظ ارزش های برخواسته از پیروزی انقلاب و ضامن استمرار حرکت در مسیر عزت آفرین باشد.

عباسی با قدردانی از همکاری مسئولان و به ویژه مدیران آموزش و پرورش در نطنز و بادرود، بیان کرد: اردوی راهیان نور یکی از کاربردی ترین طرح های جمهوری اسلامی برای خنثی سازی حمله های فرهنگی دشمنی است که در حوزه نفوذ فرهنگی بر روی مراکز آموزشی و به خصوص دانش آموزان تلاش می کند.

وی خاطر نشان کرد: ترویج فرهنگ و شهادت باید از قالب شعار خارج شود و به مرحله عمل درآید، و به طور حتم اگر چنین شد و جانفشانی ها و ایثارگری های شهدا و جانبازان در جنگ تحمیلی الگویی برای قشر جوان و دانش آموز شد، هیچ کشوری جرات کم ترین جسارت را نخواهد داشت چه برسد به این که بخواهد آن طرح های کذایی و دست نیافتنی مثل براندازی و غیره را در نظام اجرا کند.

دانش‌آموزان بسیجی شهرستان نطنز و بخش امامزاده بادرود به اردوی راهیان نور اعزام شدند

ارسال نظرات
آخرین اخبار