خبرهای داغ:
میلاد پاکروان فر
نماینده کفیل مردم کاشان و آران و بیدگل:

اقدامات صورت گرفته در منطقه کاشان ماهانه به رئیس مجلس گزارش می‌شود

نماینده کفیل مردم کاشان و آران و بیدگل ضمن تاکید بر لزوم هم‌افزایی در حوزه فرهنگی کاشان گفت: اقدامات صورت گرفته در منطقه کاشان ماهانه به رئیس مجلس گزارش می‌شود.
کد خبر: ۹۳۷۲۵۰۸
|
۲۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۵:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کاشان، جواد نائینی صبح امروز در جلسه علنی شورای شهر کاشان ضمن تشکر از هم افزایی و ایجاد وحدت در کاشان اظهار داشت: مردم کاشان مردم ویژه‌ای از لحاظ فرهنگی هستند و حضور مردم این خطه در عرصه‌های انقلاب گواه این مطلب است.

وی ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس افزود: خداوند 60 ماه توفیق حضور در جبهه را به ما داد و ما مدیون خون تک تک شهدا هستیم و باید متوجه باشیم که مدیون چه افرادی هستیم؛ دشمن از بمب‌های شیمیایی مختلفی استفاده می‌کرد و رزمندگان بر اثر این بمب‌ها پر پر شده و به شهادت رسیدند.

نماینده کفیل مردم کاشان و آران و بیدگل با بیان اینکه رسالت ما رسالت عظیمی است، ابراز داشت: رسالت محور بدین معنی است که نگاه ما باید به گونه‌ای باشد که هرگونه اقدامی را وظیفه خود بداند و در این مسیر تمام تلاش خود را به کار بگیریم و از سوی دیگر باید قدردان مسئولان زحمتکش و کوشا خود باشیم.

وی ضمن اشاره به اقدامات صورت گرفته سیدجواد ساداتی نژاد ویژه منطقه کاشان و آران و بیدگل گفت: رئیس مجلس تاکید دارد گزارش اقدامات صورت گرفته در منطقه کاشان و آران و بیدگل به صورت ماهانه ارائه شود و این مهم در دستور کار قرار گرفته و محقق می‌شود.

نائینی با بیان اینکه در حوزه فرهنگ و رسانه خیلی کار نکردیم، تصریح کرد: انقلاب ما انقلاب فرهنگی است و حوزه سیاسی و دیگر حوزه‌ها ذیل این حوزه می‌آید و بر همین اساس لازم است بیش از پیش در این زمینه اقدام شود اما متاسفانه اقدامات شایسته صورت نگرفته و دلیل این موضوع عدم هم افزایی است.

وی با بیان اینکه اتفاق فرهنگی خاص که نشان از هم افزایی باشد بسیار کمرنگ است، تاکید کرد: مردم باید به نظام اعتماد کنند و این مهم باید در حوزه فرهنگی محقق شود؛ ما در حوزه اقتصادی، معیشتی و حوزه های مربوطه نیز مشکلات متعددی وجود دارد که امیدواریم در این حوزه شاهد ساماندهی باشیم.

نماینده کفیل مردم کاشان و آران و بیدگل ضمن اشاره انواع موضوعات مطرح شده در این منطقه ابراز داشت: لازم است کار گروهی عمومی و اجتماعی تشکیل شود و مشکلات مردم توسط این کارگروه احصاء و در راستای رفع این مشکلات اقدام شود.

وی ضمن تاکید بر نصب‌العین قرار دادن فرمایشات رهبر معظم انقلاب ابراز داشت: همه ما سهمی را در این انقلاب داریم؛ شهید سلیمانی، همت، باکری و دیگر شهدا سهم خود را در انقلاب هوا کردند و سهم ما نیز زمینه‌سازی برای ظهور حضرت حجت و فعالیت هرچه بیشتر در حوزه فرهنگی است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار