خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه شاهرود:

توجه ویژه رسانه‌ها به جهاد تبیین و بیانیه گام دوم انقلاب

شاهرود_ مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه شاهرود بر توجه ویژه رسانه‌ها به جهاد تبیین و بیانیه گام دوم انقلاب ابلاغی مقام معظم رهبری تاکید کرد.
کد خبر: ۹۴۱۶۱۰۹
|
۲۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۲

به گزارش خبرنگار بسیج، حجت‌الاسلام عیسی سلیمانی در دیدار مسئول دفتر خبرگزاری بسیج و بسیج رسانه شهرستان شاهرود با وی با گرامیداشت ایام ماه رجب و ولادت امام علی (ع) با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری بر جهاد تبیین و روشنگری در راستای توطئه‌های دشمنان در جنگ پیچیده امروز، گفت: امروز بیش از گذشته نقش رسانه‌ها در جنگ روایت‌ها مشخص است و باید رسانه‌ها به عنوان سربازان جنگ‌نرم در میدان مقابله با دشمن و در جهاد تبیین نقش آفرینی کنند و به رسالت خود به درستی عمل کنند.
مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه شاهرود با تاکید بر توجه نمودن به بیانیه گام دوم انقلاب در کنار جهاد تبیین بر نقش اثرگذار رسانه‌ها در این عرصه تصریح نمود.
در این دیدار که به مناسبت ولادت حضرت علی (ع) و روز پدر انجام شد، علی عامری مسئول بسیج رسانه و خبرگزاری بسیج شهرستان شاهرود نیز با تبریک این ایام گزارشی از برنامه‌ها و فعالیت‌ها ارائه نمود.
در این نشست لوح تقدیر مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین به دلیل مسئول دفتر خبرگزاری بسیج شهرستان اهدا شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار