خبرهای داغ:
مدیر کمیته امداد شهرستان اسدآباد خبر داد

برگزاری دوره آموزش کار آفرینی برای مددجویان اسدآباد

مدیر کمیته امداد شهرستان اسدآباد از برگزاری دوره آموزش کار آفرینی برای 50 نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان اسدآباد خبر داد.
کد خبر: ۸۶۱۷۱۳۸
|
۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۴

محمد نوشادی‌مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در همدان اظهار داشت: در راستای خدمت به محرومین و نیازمندان تحت حمایت ، برای50 نفر از فرزندان خانواده‌های مددجو که جویای کار هستند دوره آموزش کارآفرینی برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه این دوره آموزشی با همکاری اداره فنی و حرفه ای به صورت رایگان در حال برگزاری است، افزود: در این جلسات از اساتید دانشگاهی در زمینه‌های استعدادیابی شغلی و کارآفرینی استفاده می‌شود و کارآموزان بعد از اتمام دوره، بر اساس استعداد و توانمندی آنان در زمینه‌های شغلی مورد نظر جذب بازار کار می‌شوند.

مدیر کمیته امداد شهرستان اسدآباد تصریح کرد: کمیته امداد امام خمینی(ره) در خصوص برگزاری دوره‌های آموزش شغلی و فنی محدویتی ندارد و مستعدین شغل و کار می‌توانند در تمام رشته های فنی و حرفه ای آموزش ببینند.

وی ادامه داد: ارتقای دانش مددجویان، آشنایی با روش‌های کارآفرینی و پیشگیری از مشکلات ریسک‌های اقتصادی از موارد مطرح شده در این دوره های آموزشی است.
نوشادی مقدم بیان داشت: مددجویان پس از دریافت گواهینامه مهارت کارآفرینی می توانند از تسهیلات خوداشتغالی استفاده کنند.
وی با تاکید بر اینکه ارائه آموزش های فنی و حرفه ای به مددجویان موجب توانمندی آنان می‌شود، عنوان کرد: ایجاد اشتغال پایدار و توانمندسازی مددجویان مهم ترین هدف کمیته امداد در راستای حمایت از محرومان و نیازمندان و برون رفت آنان از فقر است.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات