خبرهای داغ:
میلاد پاکروان فر
فرمانده سپاه کاشان گفت: طرح شهید سلیمانی تا ریشه کنی کامل کرونا در کاشان ادامه دارد.
کد خبر: ۹۳۸۰۲۱۱
|
۱۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج  از  کاشان ، سرهنگ کریم اکبری، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کاشان با حضور در مرکز واکسیناسیون تجمیعی شهدای بسیج این شهرستان دوز نخست واکسن برکت را دریافت کرد.

سرهنگ کریم اکبری ضمن اشاره به توانمندی متخصصان داخلی اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب با توجه به اطلاع از توانمندی متخصصان و دانشمندان داخل کشور در راستای واکسیناسیون با وجود آنکه در گروه‌های نخست تزریق واکسن قرار داشتند اما تا تایید و اخذ مجوز مصرف اضطراری واکسن ایرانی کرونا صبر کردند.

وی با بیان اینکه بر اساس اعلام مسئولان بهداشت شهرستان کاشان خوشبختانه استقبال از واکسن ایرانی کووایران برکت نسبت به دیگر انواع واکسن‌ها بیشتر است، افزود: این موضوع نشان از اعتماد مردم منطقه کاشان به دانشمندان و متخصصان داخلی بوده که موجب فخر و مباهات است‌.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کاشان با بیان اینکه طرح شهید سلیمانی با اوج گیری ویروس کرونا مجددا در این شهرستان به مرحله اجرا درآمد، ابراز داشت: در این مرحله علاوه بر اقدامات صورت گرفته واکسیناسیون نیز به خدمات صورت گرفته در این طرح افزوده شد.

وی با بیان اینکه با توجه به این موضوع سالن شهدای بسیج شهرستان کاشان در راستای تسریع در روند واکسیناسیون تجهیز شد، گفت: طرح شهید سلیمانی در کاشان تا ریشه‌کنی کامل کرونا ادامه دارد و تمام تلاش خود را در این زمینه به کار می‌گیریم.

ارسال نظرات