خبرهای داغ:
دبیر نخستین جشنواره ملی راه روشن در همدان خبر داد

ارسال ۱۲۰۱ اثر به دبیرخانه «جشنواره ملی راه روشن» در همدان

همدان-دبیر نخستین جشنواره ملی راه روشن در همدان از ارسال یک هزار و ۲۰۱ اثر به دبیرخانه «جشنواره ملی راه روشن» در همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۴۶۴۲۷۷
|
۰۵ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۹

محمد رمضان‌پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار کرد: جشنواره راه روشن با محوریت تربیت در نهج‌البلاغه، در ۵ بخش علمی، ادبی، هنری، چندرسانه‌ای و فضای مجازی و ۱۰ رشته شامل مقاله، شعر، داستان، خوشنویسی، نقاشی، عکاسی کلیپ، موشن‌گرافیک، پادکست و ایجاد جریان اجتماعی در فضای مجازی برگزار شد.

وی با بیان اینکه یک‌هزار و ۲۰۱ شرکت‌کننده در بخش‌های مختلف جشنواره ملی راه روشن شرکت کرده‌اند، گفت: از هر نفر یک اثر در دبیرخانه جشنواره مورد پذیرش قرار گرفته است.

دبیر نخستین جشنواره ملی راه روشن در همدان تصریح کرد: فراخوان جشنواره راه روشن، صرفا در شبکه‌های مجازی و اینترنتی بوده و به این‌خاطر اغلب شرکت‌کننده‌های این جشنواره متشکل از جوانان و نوجوان دهه‌هشتادی و دهه‌نودی بوده‌اند که این میزان از مشارکت ایشان نسبت به سایر جشنواره‌ها در نوع خود کم‌نظیر است.

وی با بیان اینکه آثار واصله به دبیرخانه جشنواره توسط هیئت انتخاب و داوران بررسی و داوری شده ‌است، گفت: آیین اختتامیه جشنواره ۱۰ آبان‌ماه ۱۴۰۱ ساعت ۹ صبح در سالن شهدای استانداری همدان با حضور آیت‌الله صدیقی، امام‌جمعه موقت تهران و دبیرکل بنیاد بین‌المللی غدیر، آیت‌الله اختری عضو مجلس خبرگان رهبری، آیت‌الله حسینی قزوینی و همچنین دیگر میهمانان کشوری برگزار خواهد شد.

رمضان پور افزود: در آیین اختتامیه از صاحبان آثار برگزیده هر ۱۰ رشته، پیشکسوتان حوزه نهج‌البلاغه و تعدادی از خبرگزاری‌ها تجلیل به‌عمل خواهد آمد .

انتهای پیام/

ارسال نظرات