خبرهای داغ:

سپاه در مقابله با استکبار ماموریت خود را ادامه می دهد

تبریز- فرمانده سپاه مراغه گفت: سپاه در مقابله با استکبار ماموریت خود را ادامه می دهد و این حمایت‌ها برای مقابله با استکبار جهانی روحیه مضاعف برای سپاه است.
کد خبر: ۹۵۹۳۶۷۹
|
۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، یحیی حیدری در دیدار با مسئولان و روسای ادارات و کارخانه ها که برای عرض تبریک به سپاه آمده بودند گفت: درست است که مشکلات اقتصادی در جامعه زیاد است ولی عزت و اقتدار کشور باید حفظ شود.

وی ادامه داد: مشکلات اقتصادی جامعه ما یک حلقه مفقوده دارد و آن حلقه مفقوده کار جهادی و روحیه خدمت به مردم است.

حیدری افزود: ما برای مقاومت هزینه صرف می کنیم و خروجی هزینه های مقاومت این چهل سال اقتدار و مقاومت‌ است که کشور ما را در دنیا عزیز و با اقتدار کرده است.

فرمانده سپاه مراغه در خصوص عملیات وعده صادق هم گفت: دشمن در این عملیات تمام توان خود را بکار برده ولی نتوانستند در مقابل قدرت ملی ایران اسلامی که همان موشک های ایران اسلامی است ایستادگی کنند و هنوز هم در کما هستند.

وی عنوان کرد: این همه اقتدار و پیروزی به برکت دعای مادران شهید و توسلات پر خیر برکت مقام معظم رهبر است که این همه موفقیت را به دنبال داشته است.

حیدری تاکید کرد: الحمدولله این همه تکنیک و فن آوری در نیروهای مسلح از نبوغ و استعداد جوانان کشور مان است و در این خصوص به هیچ کشوری وابسته نیستیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار