خبرهای داغ:

دو تن مواد غذائی و داروئی غیر مجاز در مراغه امحا شد

خبرگزاری بسیج: سرپرست مدیریت غذا و دارو دانشکده علوم پزشکی مراغه از امحا دو تن مواد غذائی و داروئی غیرمجاز در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۷۱۰۲۶۹
|
۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، آرش خرمی، افزود: این میزان کالای غیرمجاز و غیر بهداشتی شامل داروهای قاچاق، مواد غذائی غیر بهداشتی و لوازم آرایشی قاچاق است.

وی با بیان اینکه از آغاز سال تاکنون بیش از 60 مورد بازدید مشترک از سوی نهادهای همکار در امنیت غذائی مراغه انجام شده، اظهار کرد: این میزان مواد امحا شده از سوی بازدیدهای کارشناسی مشترک بین دانشکده علوم پزشکی، نیروی انتظامی و صنعت، معدن و تجارت و یا در بازدیدهای تکی هرکدام از این نهادها در سال جاری کشف شده است.

خرمی با اشاره به اینکه ارزش ریالی این کالاها یک میلیارد ریال برآورد شده، افزود: این مواد امحا شده از واحدهای صنفی متخلف، قاچاقچیان کالای غیرمجاز وارداتی، کارگاه های تولیدی زیر زمینی مواد غذائی ضبط شده است.

سرپرست مدیریت غذا و داروی دانشکده علوم پزشکی مراغه با بیان اینکه این دانشکده به منظور تامین امنیت غذائی طبق مقررات جمهوری اسلامی نهایت توان خود را انجام می دهد، ادامه داد: انتظار می رود همه کارگاه های تولیدی نسبت به اخذ مجوزهای لازم و قانونی اقدام و طبق استانداردهای کشور عمل کنند.

وی هچنین از مردم خواست: در تهیه مواد غذائی، بهداشتی، آرایشی و داروئی نهایت دقت را هنگام خرید داشته و همیشه به شماره ثبت شده مجوز و علامت استاندارد کالای خریداری شده توجه کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار