فرمانده حوزه مقاومت امام سجاد(ع) فرادنبه خبر داد:

اجرای بیش از15عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج در فرادنبه

فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام سجاد(علیه السلام) فرادنبه گفت: همزمان با هفته بسیج بیش از 15 عنوان برنامه در شهرهای فرادنبه، سفیددشت و روستای دهنو به اجرا در می آید.
کد خبر: ۹۱۹۱۶۳۰
|
۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ فرمانده حوزه مقاومت امام سجاد علیه السلام در جمع فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج تابعه و شورای فرماندهی حوزه با اشاره به فرا رسیدن هفته بسیج، اظهار کرد: برنامه‌های هفته بسیج امسال با شعار «بسیج، چهل سال خدمت، جهاد، شهادت» از ۳۰ آبان ماه تا ۷ آذرماه برگزار می‌شود.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام سجاد (علیه السلام) فرادنبه با بیان اینکه بسیجیان در کنار نیروهای مسلح در راه برقراری امنیت جان فشانی می‌کنند، گفت: امروز بسیجیان با تمام قدرت و با اراده و روحیه انقلابی برای صیانت از نظام و انقلاب تلاش می کنند و در صحنه با آمادگی کامل حضور دارند.

این مقام مسئول افزود: دیدار با امام جمعه و خانواده معزز شهداء، عطرافشانی و گلباران قبور مطهر شهداء، نشست‌های بصیرتی، مسابقات فرهنگی و ورزشی،گوشه‌ای از برنامه‌های گرامیداشت چهلمین سال تشکیل سازمان بسیج  به فرمان حضرت امام(ره) در رده های تابعه حوزه مقاومت امام سجاد علیه السلام فرادنبه است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار