خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان سمنان:

دفاع مقدس نماد اقتدار ملت ایران شد/طولانی‌ترین جنگ در قرن بیستم

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان سمنان بابیان اینکه دفاع مقدس طولانی‌ترین جنگ در قرن بیستم است، گفت: دفاع مقدس نماد اقتدار ملت ایران شد.
کد خبر: ۹۲۸۳۰۷۸
|
۱۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گرمسار، حجت‌الاسلام سید محسن حسینی دیباجی در آئین تجلیل از روحانیون و طلاب مدافع سلامت در گرمسار اظهار داشت: دفاع مقدس نماد اقتدار ملت ایران شد.

وی با اشاره به اینکه دفاع مقدس یکی از طولانی‌ترین جنگ‌های قرن بیستم بود، ابراز داشت: ایران اسلامی با 27 کشور مستقیم و غیرمستقیم مبارزه می‌کرد و 400 شرکت ارتش عراق را مجهز به تسلیحات شیمیایی کردند و این در حالی بود که ایران امکانات نظامی چندان قوی نداشت.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه استان سمنان با تأکید بر اینکه شهادت‌طلبی رمز پیروزی رزمندگان اسلام بود، یادآور شد: رزمندگان به تعبیر امام خمینی (ره) مدافع بودند نه مهاجم و جنگجو و مشارکت و همدلی رزمندگان در جبهه که دانشگاه بشریت بود زمینه را برای پیروزی آنان فراهم ساخت.

وی با اشاره به برکات دفاع مقدس بیان کرد: دفاع مقدس تجربیات زیادی را برای گام اول انقلاب داشت که امروز برای گام دوم انقلاب می‌توان از آن تجربیات بهره‌برداری کرد.

دیباجی تربیت انسان‌های ولایی و اجتماعی از برکات مهم دفاع مقدس دانست و گفت: حضور فعال و ایثارگرانِ کادر درمان برای حفظ سلامت مردم در جامعه امروز نیز یک جهاد محسوب می‌شود که پاداش اخروی برای آنان به همراه خواهد داشت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار