خبرهای داغ:

فرمانده سپاه ناحیه سرخه با رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دیدار کرد

به مناسبت سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی سرگرد مهدی ادهم فرمانده سپاه ناحیه سرخه با رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دیدار و گفتگو کرد.
کد خبر: ۹۳۵۳۸۷۹
|
۰۷ تير ۱۴۰۰ - ۰۰:۱۸

 

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ به مناسبت سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی به فرمان امام راحل سرگرد مهدی ادهم فرمانده سپاه ناحیه همراه با جمعی دیگر از مسئولین با حجت الاسلام و المسلمین محمدی وند رئیس اداره تبلیغات اسلامی سرخه دیدار و روز تبلیغ را تبریک گفتند.

حجت الاسلام و المسلمین حسین ابوالقاسمی مسئول دفتر ولی فقیه در سپاه ناحیه شهرستان سرخه در این جمع با تبریک گرامیداشت تبلیغات اسلامی اظهار کرد: برنامه های فرهنگی در کشور با انگیزه خوب انجام می گیرد ولی بایستی با همدلی و انسجام بیشتر اهداف و آرمان های امام راحل و شهدا و مخصوصا دستاوردهای انقلاب و فرمایشات مقام معظم رهبری در میان نسل های کنونی و آینده با بهترین شکل ممکن انجام بگیرد.

وی افزود: سازمان تبلیغات اسلامی از بدو تاسیس برکات زیادی خصوصاً در زمینه فعالیت های فرهنگی، تبلیغی، دینی، برگزاری کلاس های قرآن، آموزش احکام و اصول عقاید فعالیت چشمگیری داشته است، آرزومندیم روز به روز این فعالیت ها بیشتر شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها