خبرهای داغ:
اولین جلسه شورای تحول محله گورتان منطقه 9 شهری اصفهان

حجت الاسلام دکتر رسول مظاهری : از گزارشات رسیده شده مردمی به جهت پیشرفت های موجودفرهنگی و اجتماعی در سطح محلات خیابان آتشگاه سخن گفتند.

با توجه به محل گورتان که اهالی بومی نشینی هستند میتوان ظرفیت ها و کارگروهای مختلفی اجتماعی وفرهنگی ورزشی و هنری را ایجاد کرد تا باعث رشد بیشتر این محل انجام گردد.
کد خبر: ۹۴۰۷۹۴۹
|
۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۱

به گزارش خبرنگار بسیج از ناحیه امام رضا (ع) اولین شورای تحول محله گورتان با حضور خانواده های معزز شهیدان و ایثارگران ، مسئولین محترم منطقه 9 شهری و نماینده محترم آموزش و پرورش ، نمازگزاران  و بسجیان محترم  این محل فرماندهان محترم پایگاه های بسیج و اهالی محله گورتان در صحن مسجد جامع برگزار شد.

حجت الاسلام دکتر رسول مظاهری مسئول شورای منطقه 9 از پیشرفت و آبادانی محلات خیابان آتشگاه اشاراتی کردند و گفتند : با توجه به آمار و گزارشات مردمی به حمدالله نتایج امورات فرهنگی و اجتماعی در سطح محلات خوب ارزیابی شده است که نشان از زحمت وتلاش مردم هر محل است.

وی ادامه داد :برای نخستین باری است که در محله گورتان شورای تحول جلسه میگیرد و امیدوارم هستم این برنامه ها که برای پیشرفت اجتماعی وفرهنگی هر محله است در زمان های مقرر برگزار گردد.

دکتر رسول مظاهری گفتند : با توجه به محل گورتان که اهالی بومی نشینی هستند میتوان  ظرفیت ها و کارگروهای مختلفی اجتماعی وفرهنگی ورزشی و هنری را ایجاد کرد تا باعث رشد بیشتر این محل انجام  گردد.

در پایان مراسم هر کدام از مدعوین حاظر در جلسه دقایقی را سخنرانی نمودند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار