در اعتراض به جنایات آل سعود؛

طلاب حوزه علمیه اهر در تجمعی حمایت خود را از مردم یمن اعلام کردند

در اعتراض به جنایات آل سعود طلاب و فضلای حوزه علمیه امام صادق شهرستان اهر با برگزاری تجمعی مراتب تنفر و انزجار خود را از جنایات آل سعود و حامیانش در کشتارمردم بی دفاع و مظلوم یمن اعلام داشتند.
کد خبر: ۸۵۱۲۹۱۷
|
۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در اذربایجان شرقی، حجت الاسلام حاجی زاده افزود: کسانی که تاکنون خودشان را از نظر سیاست خارجی متین معرفی کرده و خود را مسلمان و خادم حرمین می نامیدند، با حمله به یمن و کشتار مردم ، زنان و کودکان بی گناه و بی دفاع و از بین بردن اماکن مسکونی، زیرساخت ها، مدارس و بیمارستان ها بی عقلی و حماقت خود را ثابت کردند.

وی ادامه داد: همانطور که آیت الله خامنه ای فرمودند، سعودی ها قطعاً بدانند که یمنی ها پیروز هستند، چون حرکت های مردمی و بسیجی وار با عنایت خدا و یدالله علی الجماعة توأم است.

مدیر حوزه علمیه امام صادق اهر نیز در ادامه این تجمع با اشاره به تحولات منطقه و جهان و صدور انقلاب اسلامی به نقاط مختلف دنیا گفت: انشاالله طبق فرمایش قرآن کریم آینده از آن مستضعفین خواهد بود.

حجت الاسلام حسن علی پور افزود: با توجه به فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب سعودی ها با حمله به یمن مرتکب اشتباه و خطا شدند و بدعت بدی را در منطقه بنیان گذاشتند، انشاالله آل سعودی ها در این ماجرا شکست خورده و پوزه آنها به خاک مالیده خواهد شد.

طلاب در این تجمع ضمن سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر انگلیس، مرگ بر آل سعود و مرگ بر آل ثانی از مجامع بین المللی خواستار توقف جنایات آل سعود شدند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار