فرمانده سپاه ولایت تبریز:

برخی در درون نظام متولی اجرای برنامه های امریکا هستند

فرمانده سپاه ولایت تبریز افزود: بسیج به عنوان نهادی مقدس نیز ماموریت دارد منویات رهبر فرزانه انقلاب را در سطح جامعه تبیین کرده و در مقابل این هجمه فرهنگی، آگاه سازی و بصیرت افزایی کند.
کد خبر: ۸۷۵۳۴۹۵
|
۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۸

خبرگزاری بسیج: فرمانده سپاه ولایت تبریز در نشست خبری خود با اشاره به گفتمان فوکویاما(فیلسوف معروف امریکائی) مبنی بر از بین بردن نقش ولایت فقیه برای تسلط بر شیعه، گفت: کسانی که به فرمایش ولایت فقیه توجه ندارند، دقیقا سناریو فوکویاما را در مملکت پیاده کرده و متولی اجرای برنامه های امریکا در درون نظام هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، نادر ارسلانی با توجه به ماموریت دشمنان برای تغییر افکار و باورهای مردم ایران به خصوص جوانان از طریق کانال های ماهواره های و اجتماعی، افزود: بسیج به عنوان نهادی مقدس نیز ماموریت دارد منویات رهبر فرزانه انقلاب را در سطح جامعه تبیین کرده و در مقابل این هجمه فرهنگی، آگاه سازی و بصیرت افزایی کند.

وی تنها راهکار مقابله با توطئه دشمنان را توجه و عمل کردن به منویات رهبری عنوان و بیان کرد: فلسفه گسترش شبکه های ماهواره ای براساس رویکرد جنگ چهارم دشمن است که به دنبال جنگ سخت، نیمه سخت و نرم، در حال حاضر در عرصه جنگ شناختی فعالیت کرده و ماموریت تغییر افکار و اندیشه ها را در نظر دارند.

ارسلانی با یادآوری ماموریت های نخست بسیج در اوایل انقلاب در رویارویی با ضد انقلاب و خنثی سازی توطئه ها در سال 59 و نقش بی بدیل بسیجیان در دوران دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: بسیجیان امروز نیز وظیفه جذب، سازماندهی، کمک به برنامه های مختلف توسعه ملی، ترویج روحیه مشارکت اجتماعی و .. را بر عهده دارند.

وی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و با اشاره به برنامه های سپاه ولایت تبریز در طول این هفته، پاتوق های فرهنگی در فضای عمومی، حضور فعال چهار غرفه از این سپاه در نمایشگاه دفاع مقدس پارک شمیم پایداری، اهدای 16 جهیزیه به زوج های جوان کم بضاعت، رونمایی از نقاشی های دیواری، نشست فرماندهان واحدهای مقاومت در مصلی امام خمینی(ره)، دیدار از خانواده شهدا، عطر افشانی و غبارروبی مزار شهدای محلات و تجلیل از جانبازان و ایثارگران دوران دفاع مقدس را بخشی از این برنامه ها برشمرد.

 

فرمانده سپاه ولایت تبریز در بخش ديگري از سخنان خود و با اشاره به برگزاری رزمایش«الی بیت المقدس» این سپاه در روزهای پنجشنبه و جمعه با رمز «یا محمد رسول الله»، هدف از اجرای این رزمایش را بالا بردن آمادگی بسیجیان دانست.

نادر ارسلانی با تاکید به اینکه در رزمایش امسال نسبت به سال گذشته یک گردان بیشتر حضور دارند، دفاع از کوی و برزن، عملیات ضد شورش و آزادسازی گروگان ها را از محورهای اصلی این رزمایش 48 ساعته برشمرد.

وی استفاده از 50 رزمنده دوران دفاع مقدس و حضور پنج روحانی در کنار هر گردان برای انتقال پیام های فرهنگی و دینی را از جمله تفاوت های رزمایش امسال نسبت به سال گذشته خواند.

ارسلانی با توجه به همزمانی رزمایش امسال با روزهای محرم، راه اندازی هیئت های عزاداری در گردان ها، استفاده از مداحان و ذاکرین و شکل گیری حلقه های صالحین با محوریت قیام عاشورا را از جمله برنامه های فرهنگی این رزمایش دانست.
ارسال نظرات
آخرین اخبار