خبرهای داغ:
معاون استاندار سمنان و فرماندار شاهرود:

نعمت ولايت بالاترين دستاورد جمهوري اسلامي است

سيد محمدرضا هاشميدر دیدار مسئولین شهرستان شاهرود با امام جمعه گفت: مردم صاحبان اصلي نظام و انقلاب هستند چرا كه در نظام جمهوري اسلامي به اوج اقتدار و ولايت رسيديم واين امر را مديون مردم با بصيرت هستيم.
کد خبر: ۸۸۱۷۱۰۰
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سيد محمدرضا هاشمي در ديدار مسئولان شاهرود با امام جمعه اين شهر به مناسبت آئين گراميداشت دهه فجر كه در دفتر ايشان برگزارشده بود با بيان اين كه نعمت ولايت بالاترين دستاورد جمهوري اسلامي است اظهار داشت: مردم صاحبان اصلي نظام و انقلاب هستند چرا كه در نظام جمهوري اسلامي به اوج اقتدار و ولايت رسيديم واين امر را مديون مردم با بصيرت هستيم.

وي افزود: از مجموع ۱۰پروژه كه در سطح شهرستان شاهرود كلنگ زني خواهند شد، در بخش بسطام دو پروژه، شاهرود شش پروژه و دو پروژه در بخش مركزي خواهند بود.

فرماندار شاهرود گفت: ۱۰۸ پروژه در سطح شاهرود بااعتباري معادل ۵۷ميليارد تومان به بهره‌برداري مي‌رسد كه از اين تعداد ۸۷طرح عمراني و ۲۱طرح اقتصادي طي دهه فجر افتتاح خواهد شد و از اين مقدار ۳۰پروژه با هشت ميليارد تومان در بخش مركزي، ۳۵پروژه بااعتباري معادل ۱۳ميليارد تومان در بخش بسطام، دو پروژه بااعتباري معادل ۴۰۰ميليون تومان در بخش بيارجمند و در شاهرود هم ۴۰پروژه بااعتباري معادل ۳۴ميليون تومان به بهره‌برداري مي‌رسند.

هاشمي بابيان اينكه مردم بيشترين سهم را در راستاي نقش‌آفريني در عرصه‌هاي مختلف ايفا كرده اند، ابراز داشت: در صندوق كارآفريني اميد از مجموع ۲۰۰طرح اشتغال‌زايي، ۱۱۳طرح به شاهرود اختصاص پيدا كرد.

فرماندار شاهرود خاطرنشان كرد: طي سال جاري برنامه‌هاي متنوعي براي پاسداري از نعمت ولايت در حال برگزاري است.

هاشمي با تاكيد بر اين كه يكي از دغدغه‌هاي مردم تكريم ارباب‌رجوع است افزود:  بايد كار مديران در تمامي ادارات دولتي و خصوصي بر اين اساس پايه‌ريزي شود تا از كار مردم باعزت و سربلندي گره گشايي شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار