خبرهای داغ:
در گرامیداشت دهه مبارک فجر

بهره برداري از ۶ طرح عمراني در بخش مركزي شاهرود

در گرامیداشت دهه فجر، با حضور فرماندار شاهرود ۶ طرح عمراني در بخش مركزي اين شهرستان به بهره برداري رسيد.
کد خبر: ۸۸۱۹۱۰۱
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سيد محمد رضا هاشمي در حاشيه بهره برداري از اين طرح ها گفت: توسعه ۹۵۷ متر شبكه فشار متوسط هوايي و نصب پست هوايي به ظرفيت ۱۰۰ كيلو ولت آمپر با اعتبار ۵۸۰ ميليون ريال يكي از طرح هايي است كه در روستاي سطوه دهستان طرود اجرا شده است.

وي هدف از اجراي اين طرح را رفع افت ولتاژ مشتركان، كاهش تلفات شبكه و برق دار كردن متقاضيان جديد خواند و افزود: احداث شبكه فشار متوسط هوايي به طول ۹۵۷ متر، نصب يك دستگاه پست هوايي عمومي به قدرت ۱۰۰ كيلو ولت آمپر، احداث شبكه فشار ضعيف زميني به طول ۷۵ متر و اصلاح و بهينه سازي شبكه فشار ضعيف هوايي به طول ۵۰۰ متر از ويژگي هاي آن است.

فرماندار شاهرود  با اشاره به بهره برداري از روكش آسفالت محور شاهرود- طرود- سطوه گفت: در اين طرح ۱۴.۷۰ كيلومتر آسفالت گرم با اعتبار ۱۵ هزار ميليون ريال و هفت كيلومتر آسفالت رود ميكس با اعتبار هفت هزار و ۵۰۰ ميليون ريال به اجرا درآمده است.

معاون استاندار سمنان با بيان اينكه بهسازي معابر در دو روستاي طرود و ارديان انجام شده، اضافه كرد: در طرح بهسازي روستاي طرود در سال ۹۵ كه براي اجراي آن ۸۱۰ ميليون ريال هزينه شده، ۵۳ تن قير مصرف شده و دو هزار و ۹۲۰ متر مربع آسفالت و زيرسازي انجام شده است.

هاشمي همچنين از تشكيل ستاد مردمي توسعه دهستان طرود به همت فرمانداري خبر داد و با تاكيد بر اينكه اولويت اصلي اين ستاد تامين آب شرب مردم است، ادامه داد: امروز به بركت انقلاب اسلامي در مناطق محروم اقدامات خوبي انجام شد از جمله اين موارد اجراي ۲۶۰هزار متر آسفالت در شهرستان است.

وي افزود: امروز نگاه مديران استاني و شهرستاني به توسعه مناطق محروم است وبايد نحوه برنامه ريزي ها و عملكرده به نوعي باشد كه طي دهه فجر بتوانيم در دورترين نقاط شاهرود نيز شاهد تحول باشيم.

معاون استاندار سمنان خاطرنشان كرد: براي بهسازي چهار هزار و ۷۵۰ متر مربع از معابر روستاي ارديان ۷۵۰ ميليون ريال از محل اعتبارات استاني هزينه شده است.

هاشمي اظهار کرد: با مصرف ۹۲ تن قير با مشاركت بنياد مسكن و دهياري ارديان، چهار هزار و ۶۱۰ متر مربع آسفالت و زير سازي شده و در مجموع دو هزار و ۸۷ ميليون ريال هزينه شده است.

فرماندار شاهرود هزينه اجراي اين عمليات را پنج ميليارد و ۸۷۵ ميليون ريال اعلام كرد و گفت: ۲۳ هزار و ۵۰۰ متر مربع از معابر با بودجه عمراني سال ۹۵ شهرداري روديان انجام شده است.

وي با اشاره به اجراي كانيو بتني معابر سطح شهر به طول سه هزار و ۶۰۰ متر و با اعتبار ۵۴۰ ميليون ريال، بيان كرد: زيرسازي و آسفالت گرم خيابان حدفاصل شهر روديان تا روستاي جعفر آباد نيز با مشاركت اداره راه و ترابري و با اعتبار ۵۵۰ ميليون ريال انجام شده است.

بهره برداري از زيرسازي و آسفالت گرم معابر سطح شهر روديان نيز از ديگر برنامه هاي فرماندار شاهرود بود.

گفتني است: فرماندارشاهرود در گلزار شهداي روستاي سطوه به مقام شامخ شهدا اداي احترام كرد ودر مسجد روستاي طرود هم در جمع مردم حاضر شده و سخناني ايراد كرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار