خبرهای داغ:
معاون استاندار سمنان و فرماندار شاهرود:

آموزش و اطلاع رساني يكي ازعوامل مهم در كاهش ابتلا به مواد مخدر است.

هاشمي در جلسه شوراي هماهنگي مبارزه باموادمخدر شاهرود برگزارشد با اشاره به اينكه اعتياد سرمنشا بسياري از مشكلات است گفت: آموزش و اطلاع رساني يكي ازعوامل مهم در كاهش ابتلا به مواد مخدر است.
کد خبر: ۸۸۲۸۷۴۷
|
۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سيد محمدرضا هاشمي در جلسه شوراي هماهنگي مبارزه با موادمخدر كه در سالن جلسات فرمانداري شاهرود برگزار شد با اشاره به اينكه اعتياد سرمنشا بسياري از مشكلات است اظهار کرد: آموزش و اطلاع رساني يكي ازعوامل مهم در كاهش ابتلا به مواد مخدر است.

وي با بیان اینکه تقليل و كاهش اعتياد در جامعه نيازمند شناخت ابعاد اين پديده شوم مي باشد خاطر نشان کرد: سن، بيكاري، سطح تحصيلات، خانواده ، جامعه و ... در اعتياد تاثيرگزار هستند و با آسيب شناسي و ميزان تاثيرگزاري هر يك از عوامل مي توان با برنامه ريزي با آن مبارزه كرد.

فرماندار شاهرود با اشاره به رهنمودهاي مقام معظم رهبري كه اعتياد به مواد مخدر را از اولويت هاي حوزه آسيب هاي اجتماعي برشمردند تصریح کرد: اعتياد سرمنشأ بسياري از مشكلات از جمله طلاق، سرقت و است كه البته اقدام هاي موثري در زمينه مبارزه با مواد مخدر و فرهنگ سازي در اين خصوص صورت گرفته است.

در پايان اين جلسه در خصوص پيگيري مصوبات قبلي شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر و عملكرد دستگاههاي فرهنگي و پيشگيري، بحث و تبادل نظر بعمل آمد و تصميمات لازم اتخاذ شد

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار