اعزام304 دانش آموز بانه ای به اردوی راهیان نور

معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش شهرستان بانه از اعزام 304 دانش آموز بانه ای به اردوی راهیان نور در مرداد ماه سالجاری خبر داد.
کد خبر: ۸۸۹۴۱۰۴
|
۰۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، کمیته اجرایی اردوی راهیان نور دانش آموزی شهرستان بانه با حضور معاون هماهنگ کننده سپاه بانه و معاون اداره آموزش و پرورش این شهرستان و سایر اعضای این کمیته در محل سالن جلسات اداره آموزش و پرورش بانه برگزار شد.

 سرهنگ مصطفی پیرزاد، معاون هماهنگ کننده سپاه بانه در این نشست با اشاره به اینکه شهرستان بانه بواسطه داشتن دو یادمان شهدا گمنام سیران بند و یادمان بوالحسن علی رغم بحث میزبانی در حوزه راهیان نور،  هرساله تعداد زیادی از دانش آموزان شهرستان بانه از مدارس را نیز به یادمان های دفاع مقدس در شمالغرب و جنوب کشور اعزام می کند.

 

وی با اشاره به اینکه بحث راهیان نور یکی از موضوعات مهم در مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن و مورد تاکید مقام معظم رهبری است، افزود: انتظار دارسم که آموزش و پرورش و سایر نهادهای دیگر هم در زمینه پذیرایی شایسته از این کاروان های راهیان نور با سپاه همکاری کنند.

 

 محمد محمدزاده، معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش بانه نیز در ادامه این جلسه اظهار داشت: مرداده ماه امسال 304 دانش آموز بانه ای به مناطق عملیاتی استان کردستان اعزام خواهند شد.

 

 وی افزود: این دانش آموزان در قالب دو کاروان از مناطق عملیاتی دفاع مقدس در شهرهای سنندج و مریوان بازدید خواهند کرد.

 محمد زاده تصریح کرد: یک کاروان شامل دانش آموزان پسر و یک کاروان نیز شامل دانش آموزان دختر است و با هر کاروان یک روحانی؛ یک راوی به همراه مدیر مدرسه اعزام خواهد شد.

 

معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش بانه؛ تصریح کرد: دانش آموزان پسر از بانه به مقصد سنندج اعزام و پس از بازدید از تپه الله اکبر و باشگاه افسران، شب را در رزمایش فرهنگی مردان آسمانی شرکت خواهند کرد و فردای آن روز به شهرستان مریوان رفته و از قدمگاه شهدا و همچنین یادمان شهدای گمنام این شهر بازدید خواهند کرد و بعد از ظهر همان روز نیز به شهر بانه باز خواهند گشت.

 وی در خصوص اردوی راهیان دانش آموزی دختر نیز گفت: کاروان دانش آموزان دختر در ابتدا از یادمان شهدای گمنام سیران بند بازدید و در صورت امکان از یادمان دفاع مقدس بوالحسن این شهرستان نیز دیدن خواهند کرد و بعد از ظهر بانه را به مقصد اردوگاه شهید بروجردی در سنندج ترک خواهند شد.

 محمد زاده گفت: فردای آن روز نیز دانش آموزان دختر اعزامی از بانه از تپه الله اکبر و باشگاه افسران در سنندج نیز بازدید خواهند کرد و بعد از ظهر سنندج را به مقصد بانه ترک خواهند.

 محمدزاده؛ اردوهای راهیان نور را از جمله کارهای فرهنگی ارزشمند در برابر هجمه های فرهنگی غرب برشمرد و برای اجرای هر چه بهتر این اردوها تاکید کرد.

 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات
آخرین اخبار