نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:

امام راحل حیثیت و شرافت را به ارمغان آورد

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در یادواره شهدای طلاب و روحانی شبستر با گرامیداشت دهه فجر اظهار داشت: جا دارد در این ایام یادی کنیم از امام خمینی(ره) که حیثیت و شرافت را برای دین اسلام به ارمغان آورد.
کد خبر: ۸۹۸۴۷۳۱
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سیدمحمد علی آل هاشم افزود: در ایام دهه فجر باید دستاوردهای انقلاب اسلامی را در جامعه تبیین و معرفی کرده و بررسی کنیم که پیش از انقلاب کجا بودیم و پس از انقلاب به کجا رسیدیم.
وی ادامه داد: در مسیر انقلاب اسلامی مشکلاتی از جمله معیشتی و اشتغال داریم که مسئولان باید پیگیری کرده و در جهت حل آن ها تلاش کنند.

حجت الاسلام آل هاشم با اشاره به وجود تعداد 7 دانشگاه در سطح شبستر بیان کرد: این ظرفیت خود یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی است و افتخاری برای منطقه است که جوانان می‌توانند در این مراکز آموزش ببینند.

وی در بخش دیگر سخنان خود تاکید کرد: طلاب و روحانیون در راستای تحقق بخشیدن آرمان‌های امام  خمینی(ره) و مقام معظم رهبری مسئولیت سنگینی دارند و باید توجه کرد که با عمل به گفته‌ها توسط خودمان می‌توان در دیگران تأثیر گذاشت.

حجت الاسلام آل هاشم ادامه داد: طلاب و روحانیون باید در کنار و همراه مردم باشند و در مقابل مردم نباشد و در تبیین و معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی در جامعه تلاش کنند.

امام جمعه تبریز افزود: زمانی سخنان ما در جامعه تأثیرگذار است که امر به معروف و نهی از از منکر را از خود و اطرافیان آغاز کرده و ساده زیستی را در جامعه الگوی دیگران قرار دهیم.

حجت الاسلام آل هاشم با تاکید بر اهمیت و توجه به جوانان و نوجوانان تصریح کرد: هیات امنای مساجد باید برنامه‌هایی تدوین کنند که جوانان را مجذوب کنند نه اینکه به بهانه‌های واهی آن ها را از مساجد طرد کنند.

یادواره شهدای طلبه و روحانی شبستر با حضور طلاب و روحانیون، فرماندار و جمعی از مسئولان این شهرستان در محل حوزه علمیه امام خمینی(ره) شبستر برگزار شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار