‌ میبد بالاترین آمار خدمات‌دهی به بیماران کرونایی را دارد

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه الغدیر استان یزد گفت: میبد شهری است که نقاهتگاه‌های آن از نظر پذیرش بیماران کرونایی و خدمات‌دهی به آنها نسبت به جمعیت مقام اول را در کشور دارد.
کد خبر: ۹۲۵۳۹۹۷
|
۱۴ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۵

سعید ذاکری در آیین معارفه رییس بسیج جامعه پزشکی میبد افزود: پذیرش بیماران کرونایی درنقاهتگاه‌های این شهرستان و روش رسیدگی و رضایتی که بیماران داشته‌اند در مقایسه با دیگر شهرهای کشور بسیار خوب برآورد شده‌ است.

وی در ادامه با قدردانی از دکتر ناصر آقایی ، ذبیح الله برجسته را به عنوان رییس جدید بسیج جامعه پزشکی میبد معرفی کرد و گفت: فعالیت و مسئولیت داشتن در این حوزه با توجه به زحمات آن نیاز به عشق و معنویت دارد.

سرمربی حلقه‌های صالحین دانشگاه علوم پزشکی یزد نیز اظهارداشت: موفقیت‌های بسیج جامعه پزشکی با توجه به تعامل‌ها و مشارکت تمامی ارکان یک شهرستان و استان به دست می‌آید و نمود اصلی آن را درخدمات‌دهی به بیماران در بیمارستان‌های صحرایی و همچنین در این روزها و ماه‌های گذشته در ارتباط با کرونا دیده می‌شود.

موحدنیا افزود: اعضای بسیج جامعه پزشکی به همراه نیروهای بسیجی و سپاه با حضوری چشمگیر خدمات‌دهی بسیار خوبی در وضعیت روزهای کرونایی داشته و زحماتی را در سایه صمیمیت و همدلی و همگرایی به دوش کشیده‌اند.

وی با اشاره به اینکه حلقه‌های صالحین از زمان شیوع کرونا برگزار نشده ادامه داد: لازم است برگزاری این نشست‌ها با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از جمله فاصله اجتماعی و با استفاده از روشهای ابداعی و ابتکاری با هدف بصیرت افزایی در جامعه مورد توجه قرار گیرد.

فرزین معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری میبد هم گفت: مسوولان بیمارستان و نقاهتگاه‌ها همه اقدامات خوبی را در ارتباط با کرونا انجام دادند که باید قدردان آنها بود.

دکتر محمد هادی فرحزادی رییس بیمارستان میبد نیز مجموعه بیمارستان را همراه و همکار با بسیج جامعه پزشکی استان عنوان کرد و اظهار امیدواری که با همکاری شبکه بهداشت و درمان و همه ارگان‌ها در سطح شهرستان دوران همچنان پر فروغی در پیش روی بسیج جامعه پزشکی میبد داشته‌باشیم.

مسوول سلامت و دفاع زیستی ناحیه میبد هم گفت: اتفاق‌های روی داده در طول تاریخ تا به حال همواره نمود قدرت افراد و گروه‌هایی را به نمایش گذاشته و برجسته کرده‌است.

سرهنگ عباسعلی غفوری افزود:جامعه پزشکی در وضعیت کرونا خیلی خوب درخشیدند و عملکرد و تلاشهای مجاهدانه آنها از سوی مقام معظم رهبری و فرماندهان سپاه مورد تقدیر قرار گرفته‌است.

وی نیروهای بسیجی آمار آماده به خدمت را یک هزار و ۳۴ نفر برشمرد و آمار بسیجیان همکار با درمانگاه سپاه ۵۹ نفر و آمار کادر پزشکی و بسیجیان همکار با نقاهتگاه در وضعیت کرونا را ۶۸ نفر ذکر کرد.

مرکز شهرستان ۱۰۵ هزار نفری میبد در ۵۰ کیلومتری شمال غرب شهر یزد واقع شده‌است.

ارسال نظرات