خبرهای داغ:

تعامل و همکاری اداره فرهنگ و ارشاد با آموزش و پرورش شاهرود

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهرود با مدیریت آموزش و پرورش این شهرستان در خصوص تعامل و همکاری در مسائل فرهنگی و هنری بحث و تبادل نظر کردند
کد خبر: ۹۲۸۶۲۰۶
|
۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۸
تعامل و همکاری اداره فرهنگ و  ارشاد با آموزش و پرورش شاهرودبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، رئیس اداره شهرستان با مدریت آموزش و پرورش شاهرود در خصوص مسائل مختلف فرهنگی و هنری تبادل نظر و گفت و گو کردند.
رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی در این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از تلاش‌ها و زحمات فرهنگیان و معلمان گفت: بی شک نقطه‌ی شروع فرهنگ سازی و شکل گیری شخصیت کودکان و نوجوانان به عنوان آینده داران این مرز و بوم در مدارس است.
رضا مهدیان، انتقال مفاهیم اصیل و ناب اسلامی یکی از وظایف بسیار خطیر و مهم دانست و افزود: انتقال مفاهیم توسط معلمان و فرهنگیان عزیز صورت می‌پذیرد و لازم است که در این خصوص از زحمات این عزیزان به نوبه خودمان تقدیر و تشکر نماییم.
وی با اشاره به وجود استعداد‌های بالقوه هنری دربین دانش آموزان ونوجوانان شهرستان ابراز امیدواری نمودند که آموزش وپرورش زمینه‌های آموزشی جهت پرورش این استعداد‌ها را در رشته‌های مختلف هنری فراهم نماید.
در این دیدار سید محمد موسوی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان شاهرود با تقدیر از این دیدار بر تحکیم و گسترش تعاملات و همکاری‌های فی مابین تاکید کرد و ارتباط این دو اداره را لازم و ضروری دانست.
وی گفت: دانش آموزان، پس از طی مراحل آموزشی در مدارس، نیاز به حفظ و تقویت جنبه‌های فرهنگی، سبک زندگی اسلامی و آشنایی با فرهنگ و هنر‌های بومی و ملی و اسلامی را دارند و این موضوع توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و کانون‌ها فرهنگی هنری مساجد برمی آید تا زحمات و تلاش‌های معلمان دلسوز نیز به ثمر و نتیجه برسد.
خاطر نشان می‌شود دراین دیدار در خصوص گسترش فعالیت‌های در حال توسعه سینما فرهنگ که در ساختمان تحت نظر آموزش و پرورش مشغول به کار می‌باشد بحث و گفتگو شد.
اخبار مرتبط
ارسال نظرات
پر بیننده ها