سه دستور ویژه فرماندار رباط کریم،در جلسه کارگروه اشتغال

"ملکشاهی"، در راستای تحقق شعار سال و رفع مشکلات و تهدیدها موجود، چند دستور را در این زمینه صادر کرد.
کد خبر: ۹۳۳۹۶۵۸
|
۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۲

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از غرب استان تهران: پیش ظهر امروز فرماندار شهرستان رباط کریم، در حضور نماینده ستاد اجرائیات فرمان امام(ره) استان تهران و فرمانده سپاه این شهرستان بر حل و فصل موانع کارورزی و اشتغال زایی تاکید کرد و گفت: نزدیک به 30میلیارد ریال تسهیلات و 76 مورد طرح اشتغالزایی در رباط کریم صورت گرفته است و از سال جدید نیز‌ به این ظرفیت افزوده خواهد شد.

نظام‌ملکشاهی، که این گفته ها را در "دومین جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری" شهرستان بیان می کرد،ادامه داد: با اجرای مصوبات آتی زمینه تحقق شعار سال، مشکلات ، تهدیدها و فرصت های موجود روشن خواهد شد.

او در این زمینه هم "سه دستور ویژه" را برای رفع موانع موجود صادر و اعلام کرد: ادارات شهرستانی سهم کارورزی اداره متبوع را هر چه سریعتر از سامانه رصد دریافت و به دبیرخانه کارگروه اعلام کنند.

این‌مقام محلی در رباط کریم در فرمان دیگر تاکید داشت: ادارات شهرستانی همچنین موظفند، فعالیت های انجام شده در زمینه طرح مشوق بیمه در روستاها را به بنیاد برکت برای تسهیلات اشتغالزایی ارائه دهند و در آخرین حُکم هم به اداره فنی حرفه ای شهرستان ابلاغ کرد، "با همکاری بخشداری، آموزش‌های لازم برای جذب نیرو در شهرک های صنعتی را در دستور کار خود قرار دهد.

ملکشاهی، در پایان جلسه مذکور، بخشدار و مسئولان مربوطه را بر پیگیری موضوع بحث توسعه شهرک های صنعتی ۱۸ هکتاری، شهرک صنعتی گلخانه پرند و رفع مشکل شهرک کامیون داران و مجتمع عرفان تا حصول نتیجه موءظف کرد.
 

انتهای پیام//

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار