درآستانه کنگره سرداران و 3000 شهید استان ایلام صورت گرفت؛

برگزاری یادواره شهدا در بدره/سردار شاکرمی :شهدا مایه عزت و آبروی ایران اسلامی هستند

سردارشاکرمی دریادواره شهدای شهرستان بدره گفت: خون شهید درخشش دارد و هیچ گاه ازنورانیت نمی افتد.شهدا مایه عزت و آبروی ایران اسلامی هستند.امروز به برکت خون شهدا ما انقلاب پرثمری داریم که برای جهان خیره کننده است.
کد خبر: ۹۳۵۰۶۷۹
|
۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از ایلام، فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) در یادواره شهدای شهرستان بدره استان ایلام گفت: خون شهید درخشش دارد و هیچ گاه از نورانیت نمی افتد. شهدا مایه عزت و آبروی ایران اسلامی هستند. امروز به برکت خون شهدا ما انقلاب پرثمری داریم که برای جهان خیره کننده است.

وی افزود : یکی از درسهای مهم شهدا و فرهنگ دفاع مقدس توجه به سرنوشت کشور و آینده انقلاب اسلامی است که باید نسبت به آن مسئولیت پذیر باشیم.

سردار شاکرمی ادامه داد : از سه جهت مشارکت حداکثری، انتخاب گزینه اصلح و دعوت دیگران به انتخابات قابل اهمیت است و حضور حداکثری، دعوت آحاد مردم به انتخابات و انتخاب گزینه اصلح سه وظیفه مهم است که امروز باید نسبت به آن مسئولیت پذیر باشیم و به سهم و توان خودمان در این صحنه انجام وظیفه کنیم.

وی تاکید کرد : حضور آگاهانه و دعوت دیگران به انتخابات، تجدید میثاق با امام(ره) و شهدا است.

فرمانده سپاه استان ایلام افزود : شرکت در انتخابات، علاوه بر اثرات داخلی، در ابعاد منطقه‌ای و بین‌المللی هم بسیار اثرگذار باشد.

اخبار مرتبط
ارسال نظرات